Mléka od Hami v klíčové komunikaci od Story tlrs ukazují skutečné matky s dětmi

Pro Hami natáčely Lucie Šilhánová, Sandra Pospíšilová, Natálie Myslivcová, Klára Tomsová.

  • 13. 06. 2021 00:00

Sandra Pospíšilová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Sandra Pospíšilová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Lucie Šilhánová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Lucie Šilhánová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Natálie Myslivcová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Natálie Myslivcová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Klára Tomsová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Klára Tomsová v kampani Pro velké nároky malých bříšek

Značka Hami v jarní kampani na pokračovací, batolecí a dětská mléka cílí na maminky s dětmi od půl roku do tří let věku. O výrobu a distribuci kampaně se postarala kreativní digitální agentura Story tlrs, která vytvořila autentický koncept. „Místo klasického schématu, kdy se do reklamy obsadí herci, jsme se rozhodli pro autentické řešení a oslovili ke spolupráci reálné maminky s jejich dětmi, kdy natáčení probíhalo přímo u nich doma. Maminky influencerky jsou obklopené početnou komunitou, která jim důvěřuje - dá na doporučení a ráda si nechá poradit.” vysvětluje výběr ambasadorek a způsob realizace Jan Lesák, creative director Story tlrs.

Ambasadorkami mlék od Hami se staly moderátorky Lucie Šilhánová a Sandra Pospíšilová a influencerky Natálie Myslivcová a Klára Tomsová. V reklamních spotech vyprávějí o svých zkušenostech s mlíčky od Hami a nárocích jejich dětí. Všechny spoty se točily ve skutečných dětských pokojích. Spolupráce Story tlrs a Hami pokračuje na sociálních sítích, kde jsou pro matky slevové kódy a soutěže.

Na výrobě klíčových spotů spolupracovali Story tlrs s agenturami z mateřské komunikační skupiny Near & Dear. Na výrobě klíčových spotů se podílela produkce VNV Productions, o mediální zastoupení kampaně se stará agentura Topic PR.

Story tlrs a Topic PR se přitom rozhodli zvolit cestu kreativnějšího pojetí i v rámci komunikace s veřejností, aby lépe oslovili cílové skupiny maminek s malými dětmi. Ambasadorky Myslivcová, Pospíšilová a Tomsová, kromě tradičních článků, vystupují také v rozhovorech, u příležitosti květnového Dne matek dostaly možnost mluvit o svém dětství a poslaly dojemné vzkazy vlastním maminkám.

„Sdělení směrem k veřejnosti jsme založili na příbězích maminek a chceme maximálně dostát heslu Pro velké nároky malých bříšek, proto ostatním maminkám s malými dětmi v komunikaci maximálně vysvětlujeme složení produktů a snažíme se jim pomoci s přechodem na pokračovací mléka. I proto jsme pro ně připravili spoustu soutěží, ve kterých získají dostatečnou zásobu Hami mlék na vyzkoušení,” komentuje PR část kampaně Karolína Jedličková, key account manager Topic PR.

Pro velké nároky malých bříšek
Kreativní agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix