Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Mobil.cz angažuje Koháka. „Měj to na Koháku,“ radí v nové kampani

Známý reklamní režisér a herec se spojil s další značkou, která stojí o jeho tvář a nápady.

  • 08. 05. 2019 22:00

Datuj zdarma, měj to na Koháku
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
06. 05. 2019 - 31. 12. 2019
Režie

Virtuální operátor Mobil.cz představil novou komunikační kampaň, jejíž hlavní tváří je Jakub Kohák. Ten ve spotu představí výhody jednotlivých služeb, které operátor poskytuje, jako internet zdarma nebo předplacené karty. Cílem nové kampaně je zvýšit povědomí o výhodných cenách služeb, rozptýlit obavy z komplikovanosti převodu čísla k jinému operátorovi nebo motivovat k pořízení SIM karty na datové služby.

Kampaň s Jakubem Kohákem odstartuje v květnu a poběží až do konce roku. Lidé se s ní setkají na internetu, v televizi, tisku, rádiích nebo na venkovních reklamních plochách. „Spolupráci s Jakubem Kohákem jsme zvolili proto, že nám osobnostně výborně zapadá do naší nové komunikační strategie. Známá tvář ambasadora je navíc jejím živým ztělesněním,“ prohlásil Karel Bechník, produktový manažer Mobil.cz.

Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána konzultační agentura Acomware. „Ve všech videích se prolínají vtipné scény s mnoha detaily. Našim záměrem bylo především pobavit diváka novou a neotřelou reklamou. Jakub Kohák celou myšlenku dovedl k dokonalosti,“ je přesvědčen Jakub Michalovský z Acomware.