Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Mobil.cz nasazuje spoty v podobě sitcomu s Kohákem, ten v něm hraje otce

Výhody předplacených karet do operátora Mafry propaguje opět kampaň od Acomware.

  • 06. 05. 2020 10:35

Virtuální mobilní operátor Mobil.cz mediální skupiny Mafra spustil novou reklamní kampaň Datuj zdarma, buduj vztahy. Tváří značky zůstává stejně jako v předchozích kampaních režisér a herec Jakub Kohák. Jeho postava se nově prezentuje v roli otce, který se v online komunikaci snaží držet krok s dobou a svým dospívajícím synem. Hrané spoty jsou stylizovány do podoby klasických situačních komedií.

Připraveny jsou celkem tři reklamní spoty, jejichž stopáž se mění v závislosti na použitém kanálu, a také sponzorské vzkazy. Reklama poběží na stanicích hudební televize Óčko nebo na kanálu YouTube. Kampaň podpoří také bannerová reklama. Za kreativním konceptem, kompletní realizací a mediaplánem kampaně stojí konzultační společnost Acomware. Óčko i Acomware patří pod Mafru.

„Naším cílem je upozornit na výhody našich předplacených karet, u nichž klienti nyní získají až 500 Kč kreditu navíc k prvnímu dobití a 1,6 GB rychlých dat k nové SIM kartě,“ dodává produktový manažer Mobil.cz Karel Bechník.

Režie reklamních spotů se ujal Štěpán Kopecký a produkci zajistila společnost Reactor. „Naším záměrem bylo diváky především pobavit a také vtipnou formou poukázat na současnou podobu online komunikace. Jakub Kohák se svými hereckými kolegy poukazuje na mezigenerační rozdíly v online komunikaci,“ uvádí Simona Hosťovecká z Acomware.

Datuj zdarma, buduj vztahy
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
04. 05. 2020
Mediamix
Tvář značky