Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Modrá pyramida radí, jak řešit bydlení v době po koronaviru

Kampaň stavební spořitelny má především uklidnit. Jejím středobodem je speciální web.

  • 03. 06. 2020 00:00
Modrá pyramida: Je teď ta správná doba? (Brain One)

Modrá pyramida: Je teď ta správná doba? (Brain One)

V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se stavební spořitelna Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní Je teď ta správná doba?, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. Čtenáři se tak třeba dozví, jak na nejlevnější refinancování hypotéky, kdy je lepší nemovitost prodat a kdy ji udržet, jak snížit provozní náklady ve vlastním domě. Za strategií a kreativou kampaně stojí agentura Brain One, obsah článků má na starosti Obsahová agentura. 

Kampaň bude k vidění v průběhu června na venkovních plochách ve všech regionech Česka a také bude až do konce srpna v online prostředí. Je připravena řada animovaných kreativ a formátů pro Facebook a Instagram. Stěžejním bodem kampaně je web www.spravnadoba.cz kde budou uveřejňovány články, které se budou realitní tematikou v době pokoronavirové zaobírat z širšího hlediska a odpovídat na potenciální otázky různým cílovým skupinám.

„Za vznikem této komunikace je snaha širokou veřejnost uklidnit a ukázat jí, že i krizovou situaci může otočit k lepšímu. Chápeme, že nenadálé události mohly ovlivnit rozhodnutí lidí, jestli začít rekonstruovat, stavět nebo třeba koupit nemovitost. Není třeba panikařit, naše zkušenosti ukazují, že právě krizová období lze efektivně využít, a dokonce na nich získat. Naším cílem je se o tyto zkušenosti s klienty podělit a dodat jim pro jejich nelehké rozhodování maximální množství informací,“ říká Ondřej Suchý, marketingový manažer Modré pyramidy.

„Co se kreativní stránky týče, chtěli jsme být co nejjednodušší a maximálně vycházet z nové barevné palety a vizuálního stylu Modré pyramidy. Hlavním motivem je otazník vyskládaný ze stylizovaných ikonek znázorňujících všechny možné činnosti spojené se zlepšováním bydlení. Tuto cestu jsme volili i s ohledem na využití v online prostředí, kde hodně spoléháme na kratší animované formáty,” vysvětluje Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.

Je teď ta správná doba?
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 06. 2020 - 31. 08. 2020
Creative director
Account manager
Art director