Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Modrá pyramida zesměšňuje přílišné drama kvůli lepšímu bydlení

Extrémní stylizace inspirovaná telenovelovým kýčem a přehnané herectví hollywoodských béček jsou hlavní ingredience nového komunikačního konceptu od agentury Brain One.

  • 17. 02. 2020 15:45

Stavební spořitelna Modrá pyramida spouští brandovou kampaň, která má podpořit nové směřování a positioning značky. V době eskalující bytové krize si bere jako hlavní insight fakt, že pro většinu lidí se z řešení vlastního bydlení stává drama. Schválně přehnaná dramatičnost se tak stala leitmotivem série televizních spotů, digitální i venkovní komunikace a POS materiálů.

Letošní kampaň na rozdíl od té minulé nevznikala celá inhouse. Za strategií i kreativním konceptem stojí marketingová agentura Brain One, kterou si stavební spořitelna Komerční banky vybrala loni. Prvním společným projektem bylo v druhé polovině loňského roku 2019 vypracovat novou strategii značky, která má u cílové skupiny velmi dobrou znalost, ale zejména u mladých lidí ztrácí na relevanci.

„Zařizování hypoték či úvěrů je pro lidi obecně většinou náročný proces, kdy si vše musí zařídit a vyběhat sami a ještě s nejistým výsledkem. Při tvorbě naší nové strategie jsme z této silné myšlenky vycházeli a komunikaci stavíme na upřímné reflexi problémů při pořizování vlastního bydlení. Modrá pyramida je tu hlavně od toho, aby lidem od těchto skutečných starostí odlehčila,“ popisuje myšlenku Ondřej Suchý, marketingový ředitel Modré pyramidy.

„V reklamách na financování bydlení obvykle vidíte mladé lidi, jejichž jediná starost je, jestli budou mít podlahové topení a terasu, barokní statek nebo designový dům v CHKO a obývák plný veteránů. A přitom jde o finančně a časově zničující proces, na jehož konci většinou čeká Husákovo 3+kk v Žabovřeskách a třicet let splátek. Z toho jsme vycházeli při tvorbě kreativního konceptu, kdy otevřeně přiznáváme těžkosti při shánění nového bydlení, ale přes extrémní stylizaci inspirovanou telenovelovým kýčem a přehnaným herectvím hollywoodských béček ukazujeme, že s Modrou pyramidou bude tenhle proces o něco menší drama,“ říká Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.

Kampaň má podobu třiceti- a dvacetisekundových reklam doplněných o desetivteřinové sponzorské spoty a je k vidění od 17. února na stanicích skupiny Nova a Prima. Od března se přidá promítání před dramatickými a romantickými filmy v kinech Cinexpress a Cinema City po celém Česku. Další výraznou linku má v onlinu a na pobočkách a komunikační mix doplní od dubna outdoor. Kromě podpory brandu jako celku jednotlivé spoty akcentují i dva produkty z portfolia Modré pyramidy, a sice rychloúvěr a hypoúvěr.

Klíčové vizuály

Modrá pyramida: Lepší bydlení nemusí být drama (Brain One)

Modrá pyramida: Lepší bydlení nemusí být drama (Brain One)

Modrá pyramida: Lepší bydlení nemusí být drama (Brain One)

Modrá pyramida: Lepší bydlení nemusí být drama (Brain One)

Lepší bydlení nemusí být drama
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Nasazení
17. 02. 2020