Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Moneta startuje s Havasem, kocour zůstává, je oběť nových technologií

Koncept načatý Kaspenem zůstává. Kocour Tomio se přizpůsobil digitálním ambicím banky.

  • 29. 01. 2020 00:00

Chytrá domácnost
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
23. 01. 2020
Creative director, art director
Creative director, copywriter
Art director
Account director

Moneta Money Bank spouští kampaň na podporu půjček, v níž hlavní roli hraje opět tradiční nerudný kocour. Za novým konceptem stojí agentura Havas, která s ním loni zvítězila v tendru šesti agentur. Kampaň má kromě prodeje půjček podpořit i digitalizaci služeb a produktů Monety. „Myšlenka nové kreativní platformy je postavená na dramatizaci situací, kdy se náš kocour stává tak trochu obětí moderního digitálního světa,“ uvedl šéf marketingu Monety Jan Müller.

„Náš koncept odpovídá na otázku, jestli kocour dokáže unést digitální positioning značky. Když se digitalizuje svět, není důvod, aby se digitalizoval i kocour. Ten naopak s veškerou digitalizací musí nesouhlasit, čímž si udrží konzistentnost svého charakteru a zároveň tím vypíchne všechny benefity, které digitální bankovnictví přináší páníčkovi,“ přibližují kreativní ředitelé Havasu Jakub Kolářík a Petr Čech.

Kampaň běží od 24. ledna v televizi na stanicích skupiny Nova, v rádiu, v outdooru, online a také na digitálních obrazovkách téměř 200 kamenných poboček Monety. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci Boogie Films. Zvukovou signaturu s jednoduchou melodií zkomponoval Ondřej Dvořák.

Moneta Money Bank: Chytrá domácnost (Havas Prague)

Moneta Money Bank: Chytrá domácnost (Havas Prague)

Součástí aktuální komunikace Monety je i nabídka pro živnostníky

Součástí aktuální komunikace Monety je i nabídka pro živnostníky