Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Moraváci i Pražáci spolu popíjejí Starobrno, nový spot režíroval Prušinovský

Značku Starobrno Medium pivovarské skupiny Heineken propaguje jarní kampaň od VCCP.

  • 19. 03. 2020 12:00

Starobrno: O dobré věci stojí za to se rozdělit (VCCP Prague)

Starobrno: O dobré věci stojí za to se rozdělit (VCCP Prague)

Starobrno: O dobré věci stojí za to se rozdělit (VCCP Prague)

Starobrno: O dobré věci stojí za to se rozdělit (VCCP Prague)

Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Starobrno Medium. Značka rozšířená zejména v jihomoravském regionu cílí nově celostátně a staví na pozitivně vnímaných hodnotách moravské pohostinnosti a sdílení toho dobrého. Kampaň s názvem O dobré věci stojí za to se rozdělit je nasazená od začátku března do půli května a dominuje jí 45 vteřin dlouhý televizní spot v režii Jana Prušinovského, jehož Most! nedávno získal Českého lva v kategorii Nejlepší dramatický televizní seriál. Podepsaný je i pod seriály Okresní přebor, Čtvrtá hvězda, Autobazar Monte Karlo nebo Trpaslík.

Příběh spotu ukazuje, že není složité sejít se u jednoho stolu a užít si společně radost ze života. „V poslední době vidíme, že spousta lidí vnímá dnešní život jako náročný a komplikovaný. Je tu touha vrátit se k jednoduššímu, vlídnějšímu způsobu života, kdy spolu lidé komunikují bezprostředně. Starobrno jako pivo z jižní Moravy má skvělé předpoklady nést tyto hodnoty,“ říká Henri de la Barre, planning director agentury VCCP, která kampaň vytvořila.

O dobré věci stojí za to se rozdělit
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
02. 03. 2020 - 10. 05. 2020
Creative director
Copywriter