Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Na českou kuchyni české maso, ukazuje šéfkuchař Punčochář značku Vocílka od Billy

Devět let existující privátní značka řetězce nově zahrnuje jen maso tuzemské provenience.

  • 15. 06. 2020 20:00

„Na českou kuchyni se holt nejvíc hodí české maso,“ říká šéfkuchař Jan Punčochář v nové kampani řetězce Billa, která propaguje maso privátní značky Vocílka. Punčochář, porotce televizní soutěže MasterChef, v hlavním spotu nakupuje v supermarketu Billa víc druhů masa, která propojuje na nejznámější česká jídla – hovězí na guláš, krkovice na pečení, kuře na paprice.

Spot cílí na zákazníky, kteří ocení širokou nabídku masa českého původu, stejně tak ale jeho kvalitu a pečlivé opracování. Billa v kampani slibuje, že maso pod značkou Vocílka pochází ze zvířete, které bylo v Česku narozeno, vykrmeno, poraženo a následně i zpracováno. Masné výrobky značky Vocílka jsou nyní stoprocentně české. Na všech obalech proto zákazníci najdou logo Česká potravina a Česká cechovní norma.

Značka Vocílka si už při založení v roce 2011 stanovila jasný cíl – navázat na tradici našich předků, zpracovávat maso ze špičkových chovů a za příznivou cenu zaručit zákazníkovi stoprocentní kvalitu. Od roku 2020 se zavazujeme, že původ masa bude výhradně český nejen u masa, ale i všech masných produktů značky Vocílka,“ přibližuje generální ředitel Billa ČR Jaroslaw Szczypka.

Vedle třicetisekundového spotu kampaň obsahuje ještě čtyři spoty produktové, ty jsou zaměřené vždy na konkrétní maso Vocílka, které šéfkuchař Punčochář představuje pro domácí grilování a vaření (hovězí zadní na španělské ptáčky, vepřová kotleta s panenkou, hovězí mělněné a vepřové ocásky).

Na tyto krátké spoty navazuje digitální kampaň s landing page billa.cz/vocilka. Kampaň startuje 10. června v televizi a v rádiu, doplňují je outdoorové, tištěné a online formáty. Na sociálních sítích bude Billa sdílet se zákazníky benefity jednotlivých produktů i šíři sortimentu, na jehož výběru se podílel právě známý šéfkuchař a majitel restaurace Punčochář.

Na českou klasiku se nejvíc hodí české maso
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
10. 06. 2020 - 31. 07. 2020
Tvář značky
Group creative head
Account director
Account manager