Na český trh přichází značka Orlane Paris, tváří kosmetiky je Tereza Kostková

„Každá z nás může zrát do krásy,“ propaguje Tereza Kostková krém B21 Creme Renaissance.

  • 04. 10. 2020 13:00

Prestižní francouzská kosmetika Orlane Paris začíná budovat své jméno na českém trhu a postupně chce oslavovat ženy a jejich zrající krásu. Orlane představuje na podzim novou kampaň, jejíž tváří je herečka Tereza Kostková a hlavní produkt značky B21. Pouze na třech místech v Evropě byl přitom na trh uveden inovovaný anti-aging produkt s názvem B21 Creme Renaissance.

„V Česku postupně budujeme povědomí o značce, a díky nové kampani věřím, že oslovíme i ty, kteří o nás ještě neví. Značka Orlane se specializuje na anti-aging produkty, a i z toho důvodu byl inovovaný krém B21 jasnou volbou pro komunikaci v kampani. Je totiž prvním krémem proti stárnutí vůbec a od roku 1968 vlajkovým produktem značky Orlane,“ vysvětluje Ivana Zachová, general manager značky Orlane v Česku.

Součástí kampaně je desetisekundový spot, sponzorský vzkaz a sada fotografií propagujících produkty. Kampaň proběhne na sociálních sítích, prostřednictvím PR a v printu. Kampaň připravila agentura Scholz & Friend Praha společně s komunikační agenturou Solootions. Spot režírovala Karen Davidsen pod taktovkou Do.it, dále se na vývoji podíleli Jan Cabalka, Aleks Ver a Napa Records. Fotografie ambasadorky pořídil David Turecký.

Tereza Kostková v kampani Orlane Paris

Tereza Kostková v kampani Orlane Paris

Orlane Paris
Kreativní agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Fotografie