Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Na „královských 72 hodin“ do středních Čech lákají Felix Slováček i Noid Bárta

Kampaň Středočeské centrály cestovního ruchu dělá nová agentura Lucky U Jana Holečka.

  • 21. 06. 2020 12:00

Václav Bárta alias Noid v kampani Střední Čechy královské

Václav Bárta alias Noid v kampani Střední Čechy královské

Václav Bárta alias Noid v kampani Střední Čechy královské

Václav Bárta alias Noid v kampani Střední Čechy královské

Michal Dvořák v kampani Střední Čechy královské

Michal Dvořák v kampani Střední Čechy královské

Michal Dvořák v kampani Střední Čechy královské

Michal Dvořák v kampani Střední Čechy královské

Denisa Helceletová v kampani Střední Čechy královské

Denisa Helceletová v kampani Střední Čechy královské

Denisa Helceletová v kampani Střední Čechy královské

Denisa Helceletová v kampani Střední Čechy královské

Andrea Kalivodová v kampani Střední Čechy královské

Andrea Kalivodová v kampani Střední Čechy královské

Andrea Kalivodová v kampani Střední Čechy královské

Andrea Kalivodová v kampani Střední Čechy královské

Viliam Sivek v kampani Střední Čechy královské

Viliam Sivek v kampani Střední Čechy královské

Viliam Sivek v kampani Střední Čechy královské

Viliam Sivek v kampani Střední Čechy královské

Felix Slováček v kampani Střední Čechy královské

Felix Slováček v kampani Střední Čechy královské

Felix Slováček v kampani Střední Čechy královské

Felix Slováček v kampani Střední Čechy královské

Ondřej Synek v kampani Střední Čechy královské

Ondřej Synek v kampani Střední Čechy královské

Ondřej Synek v kampani Střední Čechy královské

Ondřej Synek v kampani Střední Čechy královské

Středočeská centrála cestovního ruchu připravila ve spolupráci s agenturou Lucky U kreativní zpracování kampaně Střední Čechy královské, jejímž cílem je zvýšit turistický ruch ve Středočeském kraji. Kampaň má oslovit nejen Středočechy, ale i Pražany a obyvatele celé republiky, aby objevovali krásy středních Čech.

Tvářemi kampaně s mottem A jak si svých královských 72 hodin užijete vy? jsou Ondřej Synek, Michal Dvořák, Felix Slováček, Andrea Kalivodová, Viliam Sivek, Denisa Helceletová a Václav Noid Bárta.

„Kampaň ukazuje formou vizuálního triptychu, co všechno lze stihnout objevit za tři dny ve Středočeském kraji - od návštěv hradů a zámků, přes lázně až po muzea a krásnou přírodu,“ popisuje ředitelka centrály Zuzana Vojtová. Kampaň poběží v několika vlnách od června až do prosince. Využije venkovní plochy, tisk, PR a online kampaň se soutěžemi.

Střední Čechy královské
Kreativní agentura
Nasazení
01. 06. 2020 - 31. 12. 2020
Mediamix
Creative director
Account director