K předsevzetím začátkem roku patřívá snaha o větší spoření, v návaznosti na to ING Bank přichází s novou kampaní na své spořicí konto. Komunikaci připravila divize McQueen z agenturní rodiny McCann Prague. „Vytvořili jsme kampaň postavenou na vztazích, ve kterých se zhlédne každý. Navazuje tak na naši předchozí komunikaci. Ukázali jsme, že ING není pouze banka, ale je i důvěryhodný partner. Nyní pomáhá dosáhnout více ve všech aspektech života a získává pro své zákazníky více peněz, aby se mohli postarat nejen o sebe, ale i o své nejbližší,“ přibližují koncept Razvan Capanescu a Jiří Horut z kreativního týmu.
V televizním spotu jsou opět vidět protagonisté z části předchozí komunikace. Potkávat je nyní bude možné kromě televize i na internetu a sociálních sítích, a to na dalších doplňujících formátech s mikrocílením na různé cílové skupiny.
Eliška a Zbyněk vyrážejí na Maledivy
- Klient: ING Bank
- Head of communications & brand experience: Nik van Dam
- Marketing director: Michaela Edgerley Šťovíček
- Značka: ING Bank
- Produkt: ING Konto
- Agentura: McCann Prague
- Chief creative officer: Razvan Capanescu
- Group creative director: Jiří Horut
- Art director: Jiří Horut, Hayley Smith
- Copywriter: Hana Studeničová, Aidan Whitley
- Account director: Hana Prokopová, Jaroslav Malina
- Account manager: Eliška Menclová, Iva Nyklesová
- PR Officer: Alice Reindlová
- Produkce: Armada Films
- Režie: Matěj Šámal
- Editor: Petr Mrkous
- DOP: Jan Cabalka
- Producent: Filip Sirový
- Fotograf: Patrik Klema
- Nasazení: od 7. února 2019