V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Na změnu mýtného systému upozorňuje kampaň od studia Remembership

Kolem 450.000 řidičů oslovuje animovaná kreativa, pomohla s ní Obsahová agentura.

  • 20. 11. 2019 18:50

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

CzechToll: Změna mýtného systému v ČR (Remembership)

Změna mýtného systému v ČR
Kreativní agentury
Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 08. 2019 - 31. 12. 2019
Creative director

Studio Remembership v čele s Petrem Rubáčkem vytvořilo informační a aktivační kampaň k chystané změně mýtného systému v Česku. Ta se týká zhruba 450.000 řidičů vozidel nad 3,5 tuny, a to nejen českých, ale i těch, kteří Českem jen projíždějí. Ke změně dojde k 1. prosinci, kampaň běžela od srpna.

Českou část kampaně doplní lokalizované varianty, pro něž překlady zajistily NK Langa a Echo-preklady.sk. S copywritingem pomáhala Obsahová agentura. Kampaň využije online (včetně titulní strany Seznamu), tisk (včetně přebalů deníků), rádio, venkovní plochy, direct (dopisy) i speciální formáty na čerpacích stanicích, třeba na tankovacích pistolích.