Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Nadace Tipsport chce pomoci během pěti let vysázet deset milionů stromů

Kampaň Nadace Tipsport vytvořila jména slovenské reklamy Milan Hladký a Dejan Galovič.

  • 03. 09. 2020 17:25

Občanský projekt Sázíme budoucnost včetně populární ankety Strom roku už řadu let rozvíjí Nadace Partnerství. Nadace Tipsport do projektu letos vstoupila jako jeho generální partner. Součástí tohoto partnerství je i razantní pomoc s komunikací. Cílem iniciativy je vysázet během pěti let deset milionů stromů. Pro Nadaci Tipsport jde o klíčový projekt, enviromentálním tématům se hodlá věnovat dlouhodobě. Autory kampaně jsou osobnosti slovenské reklamy Milan Hladký a Dejan Galovič.

Hlavní část osvětové kampaně Jeden Čech, jeden strom je rozplánována na září a říjen v síti kanálů televize Prima a rádií skupiny Active, online (všechny weby skupin Prima a Czech News Center, homepage Seznamu), v printu (Sport, Nedělní Aha!, Nedělní Blesk) a na venkovních nosičích (digitální CLV v pražském metru, rámečky na vlakových nástupištích i přímo ve vybraných vlakových spojích) a bude ji doprovázet i podpůrná kampaň komunikační. Nadace, stejně jako samotný Tipsport, se připojila k iniciativě Nelež, zavázala se být zodpovědným zadavatelem reklamy a neinzerovat na dezinformačních platformách.

Nadace Tipsport: Jeden Čech, jeden strom

Nadace Tipsport: Jeden Čech, jeden strom

Nadace Tipsport: Jeden Čech, jeden strom

Nadace Tipsport: Jeden Čech, jeden strom

Sázíme budoucnost: Jeden Čech, jeden strom
Značka
Klient
Nasazení
01. 09. 2020 - 31. 10. 2020