Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Nádobí neřeš, říká McDonald’s nádobím v podobě burgeru, hranolků a zmrzliny

Další série jednoduchých vizuálů od DDB propaguje rozvozovou službu McDelivery.

  • 21. 02. 2020 00:10

McDonald’s: Nádobí neřeš (DDB Prague)

McDonald’s: Nádobí neřeš (DDB Prague)

McDonald’s: Nádobí neřeš (DDB Prague)

McDonald’s: Nádobí neřeš (DDB Prague)

McDonald’s: Nádobí neřeš (DDB Prague)

McDonald’s: Nádobí neřeš (DDB Prague)

V době, kdy fast food McDonald’s zaváděl na českém trhu novou službu McDelivery, dostala pražská agentura DDB za úkol vytvořit zajímavou kreativu, aby se Česko o nové službě dozvědělo. „Náš nápad vychází ze silného insightu, že lidé neradi myjí nádobí. A právě špinavé nádobí se stalo hlavním prvkem kampaně. Ukázali jsme ikonické produkty McDonald’s v netradiční vizuální podobě,“ říká Gert Laubscher, kreativní ředitel DDB.

Kampaň obsahuje tři vizuály se špinavým nádobím, které je složeno do podoby připomínající nejznámější produkty. Talíře naskládané na sebe vypadají jako Big Mac, miska s vidličkami nápadně připomíná hranolky v obalu z tvrdého papíru a sklenička se zmačkaným ubrouskem, lžičkou a odšťavňovačem zpodobňuje zmrzlinu McSundae. Kampaň běží v průběhu února v tisku a na venkovních citylightech.

Nádobí neřeš
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
2PM
Značka
Nasazení
01. 02. 2020 - 29. 02. 2020
Mediamix
Chief creative officer
Creative director
Account director
Senior account manager
Senior copywriter
Senior art director