Vyhledávač módy v e-shopech Glami spustil nový televizní spot na podporu povánočních slev. Má čtyři rozdílné konce - teniskami, kabáty a bundami, kabelkami a taškami nebo šaty - a běží na kanálech skupiny Nova do poloviny února, na YouTube a na dalších sociálních sítích. Na kampani se podílela kreativní agentura Symbio a kromě Česka běží reklamní kampaň bez televizních spotů i na Slovensku a v Rumunsku.
„Cílem naší kampaně je jasné odlišení se od ostatních agresivních a křiklavých slevových kampaní. Celková tonalita spotu se nese v duchu pohody a klidu a tím demonstrujeme, že na Glami se nakupuje s nulovým stresem,“ vysvětluje brand manažerka Glami Hana Zachová.
Všechny slevy na jednom místě
- Značka: Glami
- Klient: Glami
- Kreativní agentura: Symbio
- PR agentura: Friendly Friends
- Mediamix: televize, online
- Nasazení: prosinec 2018 - únor 2019