Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Národní divadlo nabízí svůj „kvalitní obsah“ jako alternativu k zírání do mobilu

Inscenace místo Instastory, potlesk místo lajků. Tak prodává abonmá přední česká scéna.

  • 13. 05. 2019 09:00

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Divadlo v mobilu nezažijete
Kreativní agentura
Mediamix
Koncept, copywriting
Koncept, design
Copywriting
Fotografie

Zahájení prodeje předplatného Národního divadla na sezónu 2019/2020 předcházela důkladná příprava ze strany obchodního oddělení a souborů i oddělení marketingu pod vedením Heleny Vonkové. Kampaně na předplatné se v minulosti věnovali tématu „zajištění“ těch nejlepších míst, protože díky předplatnému si diváci opravdu mohou nakoupit lístky jako první a mají tudíž největší výběr. V roce 2019 se Národní divadlo ale rozhodlo dát do popředí „větší“ téma a spouští kampaň s názvem Divadlo v mobilu nezažijete. „Problematika nekvalitně tráveného času je morem dnešní doby. Nejenom děti, ale i dospělí často přijdou na to, že proflákali večer zíráním do obrazovky, aniž by si cokoli hodnotného odnesli.“, vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.

Základní myšlenkou kampaně je připomenutí nám všem, kdo procházíme ulicemi, jedeme tramvají či vlakem s očima přilepenýma na displeji mobilu, trávíme odpoledne, večery i noci na sociálních sítích, že čas se dá trávit lépe. Podle tvůrců kampaně je Národní divadlo ideální kulturní instituce pro takové sdělení, protože může na tuto situaci poukázat a nepůsobit mravokárně: „Sezónní předplatné je navíc ideální řešení, jak si dopředu zajistit aspoň několik večerů v roce s ‘kvalitním obsahem’.“

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)

Národní divadlo: Divadlo v mobilu nezažijete (Touch Branding)