Nebuďte přihlouplé figuríny, nabádá We Love Cycling, globální platforma Škodovky

Spoty od Mustardu se staví za udržování pozornosti za řidítky, za volantem i na chodníku.

  • 14. 04. 2021 12:00

Škoda Auto: Traffic Dummies (Mustard)

Škoda Auto: Traffic Dummies (Mustard)

Škoda Auto: Traffic Dummies (Mustard)

Škoda Auto: Traffic Dummies (Mustard)

V silničním provozu všem pravidlům vládne jedno nejzásadnější: udržovat pozornost. Na této jednoduché, ale o to důležitější premise vybudovala pražská agentura Mustard novou globální kampaň pro Škoda Auto. Ve spolupráci s odborníky Škodovky vznikla série krátkých videí, která ve zpomaleném záběru za použití testovacích figurín zachycují dopady dopravních nehod v městském prostředí. Spotům vévodí video s komentářem bezpečnostního experta Roberta Šťastného. Kampaň ale nestaví na suchopárném strašení publika, nýbrž na humorném přístupu s jasnou a srozumitelnou zprávou: dávejte pozor na cestu, a nestanete se takzvanými traffic dummies. Před nepozorností kampaň varuje všechny účastníky silničního provozu: cyklisty, řidiče i chodce.

„Humor je v oblasti dopravní bezpečnosti vzácná bylinka. Proto jsme se rozhodli jít právě touto cestou a zabalit vážné poselství do vizuálně atraktivních, zábavných spotů, které mají šanci zaujmout náročné publikum sociálních sítí,“ představuje myšlenku autor kreativní části kampaně Vratislav Šlapák, creative director agentury Mustard. Co se týče exekutivy, všechny role zvládla sehrát jediná figurína. Její výraz měnilo nalepovací obočí, zbytek zvládly kostýmy. Na natáčení se dále podíleli loutkoherci, kteří vedli každý pohyb pro zpomalené záběry.

„Bezpečnost je pro platformu We Love Cycling a Škoda Auto obecně klíčové téma. Vzájemné soužití cyklistů a motoristů se snažíme zlepšovat dlouhodobě, v nedávné minulosti to byla například kampaň Stay On The Safe Side, která upozorňovala na sedm základních chyb cyklistů a řidičů. V této kampani se nicméně věnujeme zcela zásadnímu elementu a tím je pozornost. Ve spotech se dále může divák dozvědět více o bezpečnostních prvcích v našich autech,“ doplňuje ke kampani Josef Matějovič, lídr globální platformy We Love Cycling.

Videa, na nichž se podílela produkce Stink, jsou doprovázena edukativními články, které dále rozvíjejí téma dopravní bezpečnosti. Kampaň poběží na globálních kanálech We Love Cycling od 7. do 17. dubna a přebírat ji bude nejméně šest evropských zemí, z nichž některé budou kampaň vysílat i v televizních spotech.

Traffic Dummies
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
07. 04. 2021 - 17. 04. 2021
Obor
Mediamix
Creative director
Creative director
Account manager