Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Nefiltrovaná Becherovka přichází obklopená rostlinami v časosběrném videu

Spot od agentury Cocoon se natáčel pět týdnů, lahev a rostliny kolem snímalo osm kamer.

  • 22. 07. 2020 10:00

Nefiltrovaná Becherovka

Nefiltrovaná Becherovka

Nefiltrovaná Becherovka

Nefiltrovaná Becherovka

Historicky první spot na nefiltrovanou Becherovku je inspirovaný samotným produktem. Ten se vyrábí podle tradiční receptury, ale bez filtrace, je tedy „divočejší“. Ve spolupráci s kreativní agenturou Cocoon vznikl časosběrný spot, jehož hlavním bodem je lahev uprostřed scény ze živých rostoucích rostlin symbolizujících divokost přírody. Digitální kampaň poběží v létě v online a na sociálních sítích.

Natáčení spotu bylo rozděleno do tří částí. Počáteční fáze zahrnovala přípravu scény, do které byla zapojena filmová architektka i zahradník. Důležitý byl výběr rostlin nejen po vizuální stránce, ale i z hlediska rychlosti růstu. Potřeba bylo také vytvořit ideální podmínky pro správný růst včetně závlahy a přirozeného rytmu střídání dne a noci, aby výsledné časosběrné video zachycovalo klíčení a rašení rostlin co nejvěrohodněji. Uprostřed scény byla umístěna lahev nefiltrované Becherovky snímaná celkem z osmi kamer s různými objektivy, z různých úhlů a vzdáleností.

Na míru vytvořená přírodní scéna v prostředí filmového studia byla natáčena po dobu pěti týdnů a využity byly i špičkové filmové technologie jako třeba robotická kamera. Výběr záběrů, střih a lehká vizuální postprodukce dotáhly obrazovou složku, stejnou důležitost však měla i složka zvuková. Zvukové efekty dodávají spotu na síle. Byly nahrány hudebníky s odvážným a moderním přístupem k tradicím. Seskupení Prague Cello Quartet vytvořilo originální hudbu na míru dle vzniklých záběrů.

„Nefiltrovaná Becherovka je prémiový produkt v prémiovém balení, který si zaslouží prezentaci tím nejlepším způsobem,“ komentuje novinku Radi Uzunov, global brand design manager. „Se studiem Cocoon jsme spolupracovali už na vývoji designu lahve, který byl oceněn stříbrem od World Brand Design Society. Nápad nechat vznik spotu na samotné přírodě je inspirován tím, co najdete uvnitř lahve: receptura věrná své tradici se špetkou divočejšího charakteru.“

Výsledný spot v délce 20 sekund diváka vtáhne do atmosféry oslavující tradici spolu s divokostí přírody. Digitální kampaň využije i kratší patnáctivteřinový spot, remarketing podpoří šestivteřinový spot a display formáty.

Vizuály a videa se promítnou také na Facebooku a Instagramu Becherovky. Zároveň vznikla speciální microsite. Interaktivní animace provázejí světem nefiltrované Becherovky a odkrývají také vznik spotu.

Nefiltrovaná Becherovka
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentury
Značka
Nasazení
07. 07. 2020 - 31. 08. 2020
Mediamix
Režie a kamera
Creative director
Account manager
Design director
Senior designer
Botanical expert