Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Nejsem fosil.“ Kouřící elektrické spotřebiče propagují čistou energii Alpiq

Švýcarský producent energie se českému trhu představuje první kampaní od Outbreaku.

  • 23. 04. 2020 20:30

Od poloviny dubna běží televizní kampaň Kouř, podpořená onlinem, která je první prací agentury Outbreak pro švýcarského producenta bezuhlíkové energie AlpiqSpot stojí na záběrech z elektrických spotřebičů, ze kterých se v domácnostech každý den valí uhelný kouř a lidé ho nevědomě dýchají. Upozorňuje na množství uhelného kouře, který spotřebiče za dobu používání produkují. Slogan Nejsem fosil upozorňuje na to, že Alpiq má ve svém portfoliu zelenou elektřinu, díky které už si spotřebitelé dál škodit nemusí, navíc je to nestojí ani o korunu víc.

Kouř
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
13. 04. 2020 - 17. 05. 2020
Mediamix
Kreativní ředitel
Strategic planner
Art director
Account manager
Copywriter