Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Nejsilnější síť jste vy,“ vzkazuje ve vánočním spotu Vodafonu, který pohltí UPC

Operátor pokračuje v konceptu Lidská síť, tváří firmy je i před svátky herec Ondřej Vetchý.

  • 05. 12. 2019 11:25

Pod názvem Lidská síť dokáže zázraky nasadil operátor Vodafone od 1. prosince svůj vánoční spot s Ondřejem Vetchým, který bude k vidění na televizních obrazovkách i online. Příběh o malém chlapci zdůrazňuje, jakou sílu lidé mají, když se spojí pro dobrou věc, a pomoci jim v tom dokážou i moderní technologie.

Kreativa vychází z nové komunikační platformy, kterou Vodafone představil v polovině letoška. Operátor dlouhodobě staví komunikaci na vyjádření svého hlavního poslání, kterým je působit pozitivně na společnost a spojovat lidi. „Tu nejsilnější síť tvoříme my, lidé, a technologie jsou naším nástrojem. Vodafone věří v sílu technologií, které je však nutné využívat správným způsobem a pro dobrou věc,“ vykládá firma.

„Právě na tomto ideovém půdorysu je postavena i aktuální vánoční kampaň, jejíž tváří je herec Ondřej Vetchý. Ten v ní vystupuje sám za sebe jako aktivista, inspirátor a především jako obyčejný a – jak sám říká – slušný člověk, který chce lidi inspirovat k tomu, aby si byli blíž. Protože když pochopíme, že ‚být si blíž‘ není jen prázdná fráze, a dokážeme spojit své síly, začnou se dít úžasné věci. A je úplně jedno, jestli jsou zrovna Vánoce, nebo ne,“ doplňuje.

Syna Ondřeje Vetchého si zahrál jeho skutečný syn, osmiletý Aron Vetchý. Hlavní roli malého kouzelníka pak ztvárnil stejně starý Alessandro Flavio Rosso, který je synovcem Vojty Kotka, jenž spot režíroval. Místem natáčení byla Základní škola a Mateřská škola Kralupy nad Vltavou, spoty vytvořila agentura McCann Prague. Ondřej Vetchý je v současnosti také tváří Českých drah.

Myšlenka spojování letos provází Vodafone nejen v ideové rovině, ale i reálně na poli byznysu: právě probíhá převzetí společnosti UPC, poskytovatele pevného internetu, kabelové televize a telefonie. To se odráží v závěru vánočního spotu.

Lidská síť dokáže zázraky
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
01. 12. 2019
Mediamix