„Neskrýváme zhola nic,“ ukazují bannery v kampani televizního operátora Telly

Kampaň od Grizzlinku propaguje transparentní nabídku a věrnostní program operátora.

  • 10. 03. 2021 00:00

Z jarní kampaně Telly

Z jarní kampaně Telly

Z jarní kampaně Telly

Z jarní kampaně Telly

Z jarní kampaně Telly

Z jarní kampaně Telly

Jarní kampaní se televizní operátor Telly rozhodl oslovit především potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích. Vizuály se spoře zahaleným mužem mají sdělit, že provozovatel před zákazníky „neskrývá zhola nic“. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, o mediální nákup a výkonnostní složku se stará agentura BV24.

„Novou kampaní jsme chtěli upozornit na fakt, že je normální mít poskytovatele, kterému rozumíte, který před vámi nic neskrývá, a je také normální získávat za svou věrnost odměny. Naše zákazníky se snažíme neustále překvapovat a bavit,“ uvádí Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Noví zákazníci dostanou tři měsíce sledování naplno a powerbanku a ponožky jako dárek. Pro stávající zákazníky bude od 1. dubna nový věrnostní program s odměnami. Obě skupinám Telly slibuje hlavně transparentní přístup: „Smlouvy se závazkem nebo ‚baťovské‘ ceny patří ke staromódním marketingovým praktikám, které Telly v komunikaci se zákazníky nepoužívá.“

Neskrýváme zhola nic
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
08. 03. 2021
Mediamix