Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Nespoléhejte na Vševědy.“ Pohádkový spot doporučuje hledání od Seznamu

Na kampani s inhouse týmem spolupracovala agentura Flux Films, režíroval Adam Vopička.

  • 27. 10. 2020 10:05

Nová podzimní kampaň české internetové jedničky Seznam.cz má za cíl podpořit službu Vyhledávání a stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízeních tuzemských uživatelů, a to formou dvou pohádkových videospotů. Hlavní postavou reklamního příběhu, k níž si lidé chodí pro radu, je děd Vševěd. Moudrý muž ztvárňuje českost, na které si Seznam.cz v kampaních dlouhodobě zakládá. Mediamix zahrnuje online i offline média. Televizní kampaň doplní online (videa na YouTube a dalších sociálních sítích, bannery), rádiové spoty (Expres FM, Classic Praha, síť Radiohouse) a delší formát reklamního spotu v kinech a v tištěných médiích.

Inzerát v deníku Právo

Inzerát Seznamu v deníku Právo

Propagace běží od 24. září do 15. listopadu 2020 a koncept kampaně ve spolupráci s marketingovým týmem Seznamu připravila kreativní a produkční agentura Flux Films. Režie spotu se ujal Adam Vopička.

Seznam v mobilu
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
24. 09. 2020 - 15. 11. 2020
Mediamix