Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Nestlé představilo novou variantu bonbonů Mixle Pixle i stolní hrou

Červnová kampaň promovala bonbony, jež mají 30 % míň cukru, směrem k ženské cílovce.

  • 17. 07. 2019 00:00

Zábava v každém sáčku
Kreativní agentura
Klient
Nasazení
27. 05. 2019
Animace

Značka bonbonů Jojo spustila integrovanou kampaň na řadu Mixle Pixle a jejich novou variantu, která obsahuje o 30 % míň cukru. Kampaň běžela celý červen v televizi, na internetu a v prodejnách. Podpořily ji spotřebitelské soutěže.

Wrap Jojo Mixle Pixle

Wrap Jojo Mixle Pixle

Propagace Jojo Mixle Pixle v místě prodeje

Propagace Jojo Mixle Pixle v místě prodeje

Propagace Jojo Mixle Pixle v místě prodeje

Propagace Jojo Mixle Pixle v místě prodeje

Propagace Jojo Mixle Pixle v místě prodeje

Propagace Jojo Mixle Pixle v místě prodeje

Středobodem komunikačního konceptu mixu bonbonů různých tvarů, barev, textur a chutí je hra Mixluj Pixluj, která spočívá v předvádění a hádání tvarů bonbonů, jichž je v sáčcích možné najít celkem přes sto. Vizuální zpracování zahrnuje ilustrované animace s hrdinkami Niki a Eli, jež reflektují přirozenou hravost cílové skupiny značky.

Tou jsou ženy ve věku od 20 do 39 let, cílem kampaně bylo spojit značku Jojo Mixle Pixle s jejími hlavními atributy – šťavnatostí, hravostí, veselostí, lehkou vyhraněností, nadsázkou. A připomenout, že jsou zde chutné a šťavnaté bonbóny, jejichž mlsání může být zábava. K tomu vznikla limitovaná edice hry Mixluj Pixluj, o níž mohli zájemci v průběhu června soutěžit.

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj

Hra Mixluj Pixluj