Netbox, brněnský poskytovatel internetu a provozovatel online televize Kuki, prošel rebrandingem. Nová vizuální identita vychází z konceptu vesmíru, který odkazuje na neomezené možnosti informací, vzdělávání a zábavy. Součástí rebrandingu je nové logo, kreativa a komunikace. Redesign a tvorbu nové komunikační strategie pro Netbox dostala na starost brněnská agentura Justmighty, které se podílela i na jeho předchozí kampani.
Značka Netbox vznikla v roce 1998 a ve 20. roce své existence prochází výrazným rebrandingem. Od základu se mění logo, grafika a fonty písma. Nová vizuální identita pracuje s konceptem vesmíru. „Stejně jako je vesmír nekonečný, i my přinášíme lidem neomezené možnosti informací, vzdělávání a zábavy, ať už prostřednictvím kvalitního internetového připojení nebo internetové televize Kuki. Portfolio našich služeb se neustále rozšiřuje a koncept vesmíru se stává sjednocujícím prvkem. Lidé s námi mohou objevovat nové dimenze zábavy. Jsme hraví, máme rádi humor a nadsázku, proto u nás tento koncept jasně zvítězil,“ přibližuje Lukáš Pazourek, marketingový ředitel Netboxu.
Výrazné proměny se dočkalo logo. Nový je nejen font a barva písma, ale také doprovázející symbol. Dosavadní balónek, který evokoval zábavu, nahrazuje planetka jako součást vesmíru. „Potřebovali jsme představit svět zábavy komplexněji a šířeji. Ikona planetky symbolizuje celý vesmír a bude zastřešovat všechny další projekty Netboxu a jeho partnerů,“ uvádí Pazourek. Novinkou je také ilustrovaná postava kosmonauta, která bude provázet zákazníky na cestě po galaxii Netbox. Objeví se třeba v návodech a propagačních materiálech.
Jako první se na začátku listopadu změní design webu Netboxu a interiér prodejního centra v centru Brna. V novém se představí také podzimní reklamní kampaň a komunikace na facebooku. Postupně se změní všechny materiály distribuované zákazníkům.