Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Noční král místo Stalina. Finální řada Hry o trůny dostala netradiční propagaci

Poslední sérii celosvětově populárního seriálu HBO v Česku zpropagoval Konektor Social.

  • 18. 04. 2019 13:30

Projekce Nočního krále na Letné u metronomu

Projekce Nočního krále na Letné u metronomu

Projekce Nočního krále na Letné u metronomu

Projekce Nočního krále na Letné u metronomu

Projekce Nočního krále na Letné u metronomu

Projekce Nočního krále na Letné u metronomu

Nábor do Noční hlídky na stadionu Slavie při derby se Spartou

Nábor do Noční hlídky na stadionu Slavie při derby se Spartou

Nábor do Noční hlídky na stadionu Slavie při derby se Spartou

Nábor do Noční hlídky na stadionu Slavie při derby se Spartou

Vaše vláda končí 15. dubna
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentury
Značka
HBO
Klient
Nasazení
14. 04. 2019 - 15. 04. 2019
Mediamix

Pro propagaci premiéry poslední řady populárního seriálu Hra o trůny placené televize HBO připravila agentura Konektor Social netradiční kampaň. V Praze probíhal série aktivit, které na premiéru upozornily - nábor do Noční hlídky, obří videomapping i guerillové akce v ulicích a na stadionu Slavia.

„Příprava kampaně pro HBO je vždy velká, ale i velmi náročná věc. Kampaně musí být doopravdy originální a to nejen v rámci Česka, ale i v kontextu dalších aktivit HBO ve světě,” říká Pavla Brožková, tisková mluvčí HBO Europe. „Od začátku jsme věděli, že chceme udělat nějakou guerillu, samozřejmě v rámci možností a dobrého rozumu,” doplňuje Rudolf Kvíz, executive director Konektoru Social.

První díl poslední řady Hry o trůny měl premiéru v pondělí 15. dubna ve tři hodiny ráno. Ke klíčovému datu odkazovaly tajemné nápisy, které se začátkem dubna objevily po Praze. Před ministerstvem vnitra, financí, na Pražském hradě, před Vysokou školou ekonomickou i u stadionu Sparty a Slavie byl vidět nápis Vaše vláda končí 15. dubna. Tímto claimem do kampaně přispěla mediální agentura Mediacom. Vysokotlakým čištěním byly nápisy „vymyty“ do chodníků, respektive dlažby.

Záměrně nejasné nápisy s politickým podtextem pak dal do jasného kontextu videomapping na Letné u Pražského metronomu. Tam tři dny před premiérou dorazil Noční král, jedna z hlavních postav poslední série Hry o trůny, se svou armádou nemrtvých. Fakt, že zima je skutečně tady, podpořilo i počasí. O videoprojekci na průhledné plátno o velikosti 144 metrů čtverečních se spolu s Konektorem postaraly týmy studií Lunchmeat a Drawetc.

Poslední částí kampaně pak bylo zapojení Noční hlídky. Její členové vyvedli fotbalisty ve sledovaném derby Sparty a Slavie v neděli 14. dubna. Na stadionu pak v poločase běžela i upoutávka na seriál. Další členové hlídky pak 15. dubna prováděli nábor ve vybraných novinářských redakcích a i mezi samotnými fanoušky seriálu. Pro ty připravilo HBO speciální premiéru prvního dílu v CineStaru napříč celým Českem.

Pro Konektor Social nešlo o první spolupráci s HBO. V minulosti chystala kampaň na propagaci seriálů Sedmilhářky či Pustina. Sesterský PR.Konektor připravoval komunikaci speciální edice lahví Hry o trůny pro Johnnie Walker.