Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Nová agentura Svěrákové a Dvořáka startuje, má Plán B pro Bageterii Boulevard

One of A Kind neboli OAK, tak se zove nová agentura Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka, kteří odešli z Young & Rubicam. První jejich prací je dobročinný projekt pro český fast food.

  • 01. 04. 2020 00:00

Jedeme k těm, kteří jedou dál
Kreativní agentura
Mediamix

Tuzemský řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard představuje svou budoucí komunikační platformu Plán B. Tou se chce dlouhodobě profilovat jako značka, které záleží na vyváženém životním stylu, do něhož patří dobré jídlo i pravidelný pohyb jako základ posilování zdraví a imunity. Platforma Plán B vznikla v nové agentuře Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka, kteří donedávna působili v čele agentury Young & Rubicam, respektive VMLY&R. Jejich nová agentura nese název One of A Kind (anglicky Jediná svého druhu), zkráceně OAK. Příslušnou firmu One of A Kind vlastní Svěráková a Dvořák rovným dílem.

Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák

Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák

Prvním počinem nového konceptu komunikace je spot, který zachycuje netradiční aktuální angažmá mistra Evropy a vicemistra světa horských kol Kristiána Hynka. Ten s týmem cyklistů každý den vyráží ze základny Bageterie Boulevard s batohy plnými polévky za pracovníky míst odběrů testovacích vzorků na koronavirus. Pod heslem Jedeme k těm, kteří jedou dál, v období, kdy byly profesionálním sportovcům zrušeny závody, to berou jako způsob, jak využít hodiny tréninku ve prospěch těch, kterým právě teď docházejí síly. Zároveň Bageterie Boulevard a cyklistický profesionál Hynek vyzývají další sportovce na kolech, aby se též zapojili. Už teď se hlásí cyklisté z celého Česka.

„Nemůžeme pomoct všem, rozhodli jsme se ale, že denně dodáme porci naší teplé kvalitní polévky těm, kteří pracují obětavě, neúnavně a na rizikovém místě. Děkujeme Kristiánovi a českým cyklistům, že v době nezávodění nabídli svou energii těm, kteří teď nemají sílu ani čas chodit si pro jídlo či nápoje k prodejním okénkům,“ podotkl Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard. Online video natočil Tomáš Brožek z dua Mugshots.