V říjnu spuštěná marketingová kampaň nových chytrých hodinek Galaxy Watch výrobce Samsung byla založena na klíčových benefitech všech tří typů hodinek. Ty byly představovány den po dni třemi hrdiny. Každý z nich představoval konkrétní typ hodinek a zároveň zastupoval jednu ze tří cílových skupin - manažer Richard, stylistka Eliška a designér Marek. Charaktery hrdinů byly vytvořeny na základě průzkumů.
Videa a příspěvky na sociálních sítích, které dokumentovaly to, jak hrdinové prožívají Galaxy Week, směrovaly uživatele na tři různé produktové stránky. Každá z nich byla věnovaná jednomu typu hodinek a zároveň zobrazovala obsah relevantní dané cílové skupině. Kampaň probíhala na sociálních sítích značky Samsung v Česku a na Slovensku, součástí kampaně byly i bannery na webech. Produkci videí měla na starosti Sompa Production.
Na jejím konci bylo zveřejněné video s otevřeným koncem. Diváci pak byli osloveni, aby hlasovali o jeho závěru ve stylu kinoautomatu známého z Československa 60. let minulého století. Hlasování se zúčastnilo 763 lidí, kteří zvolili „romantické“ zakončení našeho příběhu. Kampaň měla i bannerovou část.
Galaxy Week
- Značka: Galaxy Watch
- Klient: Samsung Electronics Czech and Slovak
- Kreativní agentura, mediální agentura, PR: Cheil Czech
- Kreativní ředitelka: Nicole Lypinska
- Digital project manager: Martin Zavadil
- Copywriter: Tereza Boukalová
- Social Media Manager: Alexandra Stellmachová
- Produkce: Sompa Production
- Mediamix: online (sociální sítě, bannery, web), event
- Termín: 1. 10. - 31. 12. 2018