V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Novou tváří e-shopu Zoot je Nikol Štíbrová, propaguje značku Dorothy Perkins

Nejprodávanější značku online obchodu propaguje vlivná mladá matka na webu i v MHD.

  • 16. 10. 2019 14:00

Nikol Štíbrová v kampani Zootu

Nikol Štíbrová v kampani Zootu: billboard

Nikol Štíbrová v kampani Zootu

Nikol Štíbrová v kampani Zootu: billboard

Nikol Štíbrová v kampani Zootu

Nikol Štíbrová v kampani Zootu: tram

Nikol Štíbrová v kampani Zootu

Nikol Štíbrová v kampani Zootu: citylight

Dorothy Perkins na Zootu
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix
Fotografie

Influencerka Nikol Štíbrová se objevuje v nové kampani internetového prodejce oblečení Zoot. Propaguje v ní šaty britské oděvní značky Dorothy Perkins, která je na Zootu dlouhodobě nejprodávanější. Kampaň se objeví online a také na venkovních reklamních plochách a je určena na předvánoční trh. Startuje v polovině října, půjde do Vánoc. Poběží v Česku a na Slovensku.

„Nikol Štíbrová patří mezi talentované ženy mladé generace. Líbí se nám její nadhled a smysl pro humor. Snažíme se o to, aby naše komunikace byla vtipná, což Nikol umí skvěle, proto k nám dobře zapadá. Svým civilním přístupem je inspirací jak pro mladé, tak starší generace,” prohlásil Robert Vojáček z nového managementu e-shopu.

Štíbrovou fotil známý Matúš Tóth, na produkci se podílelo studio Cash Only a interní tým Zootu.