Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

„Nula pivo.“ Marek Taclík se v nových spotech ČSOB potýká s chytrou lednicí

Letní kampaň s manželským párem Jindra a Jindra propaguje digitální služby banky.

  • 22. 07. 2019 12:30

Půjčka na cokoliv
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 07. 2019 - 18. 08. 2019
Creative director, režie
Copywriter
Account director

Manželský pár Jindra a Jindra, na nemž stojí nynější komunikační koncept skupiny ČSOB, v letní kampani představuje přednosti a pohodlí digitálních služeb pro klienty. Herci Marie Doležalová a Marek Taclík budou v televizních spotech potvrzovat platby v mobilní aplikaci Smartbanking jednoduše otiskem prstu, sledovat online své investice při čekání na jídlo v restauraci nebo si pořizovat chytrou lednici s Půjčkou na cokoliv.

Kampaň startuje s červencem a bude zaměřena na jednoduché ovládání účtu přes mobilní bankovnictví Smartbanking, online správu a nákup investic přes ČSOB Investiční portál a online sjednání půjčky pro klienty a nově i pro neklienty, které ČSOB spustí v druhé polovině července. Kromě této pohodlné možnosti sjednání je v kampani benefit u půjček, kdy klienti dostanou všechny úroky zpět při jejím vrácení do tří měsíců. Kampaň probíhá v televizi, v outdooru, online a na pobočkách ČSOB.

Marie Doležalová a Marek Taclík v další vlně kampaně ČSOB

Marie Doležalová a Marek Taclík v další vlně kampaně ČSOB