V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

O2 se v podpoře balíčků O2 Spolu přesouvá k propagaci své digitální televize

Nová kreativa operátora propaguje obsah a funkce O2 TV, vychází z průzkumu mezi diváky.

  • 10. 07. 2019 14:00

O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
O2
Nasazení
08. 07. 2019
Creative leader, copywriter
Art director

Telekomunikační operátor O2 pokračuje v kampani na podporu balíčků O2 Spolu, nicméně od 8. července mění kreativu. Nově se zaměří na propagaci digitální televize O2 TV a funkcí a obsahu, které nabízí. Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky placených i neplacených televizí ve věku od 27 do 60 let. „Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy. V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky nimž dokáže přinést divákům víc zábavy i sportu,“ říká Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb.

Nové televizní spoty se vysílají na stanicích skupiny Prima. Online kampaň stojí na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)

O2: O2 TV nejvýhodněji v balíčku O2 Spolu (Oliver)