Národní galerie reklamy
Auto-moto
Benzina připomíná palivo Verva pro vyšší výkon
02. 04. 2019
“Díky, Mitsubishi,” vzkazují zákazníci automobilce
03. 03. 2019
Autobazar Esa nechal Genzera užít si to po svém
24. 02. 2019
- Tramvaj táhnoucí obří balónky: Ikea na síti upozornila na nové nižší ceny
- Innogy láká na bezplatné opravy spotřebičů ke smlouvě na energie
- Relaunch Portálu občana propaguje kampaň s animacemi a kresbami
- Vojtěch Dyk propaguje prémiový operativní leasing Drivalia
- Komárkova Aricoma má první brandovou kampaň, od Aetny a YYY
- Král fandění Cameron Hughes se objevuje ve spotech Komerční banky
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač
Na Klatovsku vznikne nový televizní multiplex, bude v něm vysílat Filmpro
Digilidi s Laštovkou na drátě
Samir Hauser: Cítím, že tím někomu zachráním život!
Bývalý zahraničář obhajuje funkci
Miroslav Karas chce jako šéf ostravské ČT pokračovat, přihlásil se do tendru
O 26.000 víc než vyvolávací cena