Národní galerie reklamy
Dům / domácnost / hobby
- Kampaň Fondee ukazuje Brno i Bratislavu budoucnosti, přidala noviny Zítra Dnes
- Ondrášovka se mění, novou podobu představuje televizní spot od B&T
- Kaufland přichází s konceptem chytré domácnosti, ve spotu zní Parov Stelar
- Řetězec Lidl láká zákazníky novou kampaní, nazval ji Jednoduše
- Kaufland přichází s konceptem chytré domácnosti, ve spotu zní Parov Stelar
- Ondrášovka se mění, novou podobu představuje televizní spot od B&T
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Čerstvé výsledky Radioprojektu
Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Po pěti letech zpět v televizi
Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Přichází služba Premium Plus
Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Část týmu přejde k novému vydavateli
Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Odstartovalo zpravodajství Napunk.sk
Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Konsolidace herních magazínů pokračuje
Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

Třetí program Rádia Haná
V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole

Podívejte, kdo všechno kandiduje