Národní galerie reklamy
Finanční služby
- „Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do Vídně
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- Horalky mají první novinku od roku 1965, mladým ji ukazují jako smartphone
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- „Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Vytvořit holding a jít do zahraničí
Michaela Luňáčková se stala managing partnerem agentury Cognito

Letos Lukačovičova firma čeká stagnaci
Seznam.cz zvýšil tržby na 5,93 miliardy Kč, zisk klesl o třetinu na 1,28 miliardy

Sledujte nový rozhovor
Pavel Krbec: Livesport Zprávy jsou snem všech ředitelů zpravodajství

S investicí Ondřeje Fryce