Národní galerie reklamy
Maloobchod / obchodní řetězce
- „Bordel z garáže musí pryč!“ Kotek režíroval nový spot od Jinýho gangu
- Tramvaj táhnoucí obří balónky: Ikea na síti upozornila na nové nižší ceny
- Česká asociace pojišťoven posiluje komunikaci přínosů životního pojištění
- Astrid v kampani na novou řadu produktů vybízí zralé ženy, aby zpomalily
- Vojtěch Dyk propaguje prémiový operativní leasing Drivalia
- Král fandění Cameron Hughes se objevuje ve spotech Komerční banky
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Digilidi s Laštovkou na drátě
Samir Hauser: Cítím, že tím někomu zachráním život!
Bývalý zahraničář obhajuje funkci
Miroslav Karas chce jako šéf ostravské ČT pokračovat, přihlásil se do tendru
O 26.000 víc než vyvolávací cena
Ochrannou známku Mladá fronta vydražila Mafra. Albatros může cenu dorovnat
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Pravidelná rotace vedení
Coca‑Cola mění místního generálního ředitele: Martin Binder střídá Zbyňka Kováře
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Jiří Hrabák v rozhovoru
Šéf Impulsu: Do digitálních sítí vstoupíme s třemi rádii, později jich může být i šest
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Se zkušenostmi z několika bank