Cross-mediální inspirace
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Interactive
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Očkovací kampaň startuje, cílí na váhající a seniory. Spoty namluvil Táborský

Národní informační kampaň k očkování chce hlavně odpovídat na otázky kolem vakcinace.

  • 12. 04. 2021 16:15

Dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven představila národní informační kampaň k očkování Udělejme tečku. Kampaň s cílem, aby se k očkování přihlásilo 70 % české populace, v médiích startuje v pondělí 12. dubna (obecné spoty pro televizi i rádio namluvil herec Miroslav Táborský) a postupně má nabírat na intenzitě v závislosti na dostupnosti vakcín. Chce především informovat a dávat lidem srozumitelné, aktuální a odborně správné odpovědi na otázky spojené s vakcinací. Zpočátku se zaměří hlavně na seniory nad 70 let a na jejich potomky. Bude se šířit i prostřednictvím firem, profesních svazů, zájmových sdružení, regionálních samospráv či influencerů. K tomu slouží web Komunikacepomaha.cz, kde jsou prvky kampaně zdarma ke stažení.

Iniciativa Cesta ven v polovině února zvítězila v zadávacím řízení Úřadu vlády na kreativní návrh a výrobu kampaně s rozpočtem 4,2 miliony Kč včetně DPH. Z toho vývoj celé kampaně, logo, strategii a kreativní návrhy iniciativa nabídla za symbolickou jednu korunu. Samotná výroba následně trvala šest týdnů. Nákup mediálního prostoru v hodnotě 50 milionů korun včetně DPH zajistí pro ministerstvo zdravotnictví agentura Remmark. Zástupci iniciativy, Úřadu vlády ČR, ministerstva zdravotnictví a agentury Remmark vytvořili realizační tým, který společně pracuje na přípravě reklamních formátů, koordinuje nasazení do médií a plánuje další kroky v rámci komunikační podpory očkování.

Slogan bude mít v kampani různé podoby. „Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo chce udělat tečku za strachem, jiný za vyčerpáním, další za nudou. Ale všichni se shodnou na touze ukončit trápení spojená s pandemií. Očkování nyní představuje jedinou cestu, jak zásadně zlepšit současnou situaci,“ říká Vladimír Vořechovský, ředitel odboru komunikace Úřadu vlády.

Zleva Daniel Köppl a Vladimír Vořechovský na tiskové konferenci k očkovací kampani

Zleva Daniel Köppl a Vladimír Vořechovský na tiskové konferenci k očkovací kampani

Daniel Köppl (stojící vlevo) na tiskové konferenci k očkovací kampani

Daniel Köppl (stojící vlevo) na tiskové konferenci k očkovací kampani

Cílem kampaně je, aby se na očkování přihlásilo 70 % dospělé české populace. Podle březnového průzkumu agentury Nielsen se chce určitě nechat očkovat 28 % a spíše ano 23 % Čechů. Vakcínu určitě nechce 16 %, spíše ne 12 % a 16 % neví. „Komunikace není primárně určená těm, kteří očkování zcela odmítají, ale těm, kteří nad očkováním ještě váhají nebo nemají dostatek informací. Zpočátku se chceme hodně soustředit na seniory a postupně přidávat aktivity na mladší cílové skupiny. Intenzita kampaně se bude měnit podle zájmu o očkování a dostupnosti vakcín. Vše je naplánováno až do září,“ říká Daniel Köppl, člen realizačního týmu na straně ministerstva zdravotnictví.

Kampaň má tři základní vrstvy. V té racionální, která odpovídá na nejčastější otázky kolem očkování, budou vystupovat přední odborníci, jako epidemiolog Petr Smejkal, infektoložka Hana Roháčová nebo expertka na viry Ruth Tachezy. V emocionální části se pracuje s autentickými příběhy lidí, které pandemie výrazně zasáhla. Třetí vrstva odkazuje na registrační systém k očkování. Všichni odborníci a další osobnosti se zapojili do kampaně bez nároku na honorář.

Z hlediska harmonogramu kampaň počítá se třemi fázemi. První, kdy k očkování mohou přikročit specifické supiny obyvatelstva, se obrací na seniory a jejich rodiny. Silný apel na registraci k očkování přijde v okamžiku, kdy bude dostatek vakcín. Třetí fáze se bude obracet k váhajícím, jejichž zapojení bude zásadní pro dosažení dostatečné proočkovanosti.

Nasazení je naplánováno do všech typů médií, přičemž polovina peněz na nákup médií půjde na odvysílání televizních spotů. Zbývající rozložení mediálního rozpočtu je 21 % tisk, 16 % online, 8 % rozhlas a 5 % venkovní reklama. Během dubna je v plánu investovat 16 % z celkového rozpočtu 50 milionů Kč (tedy zhruba 6,6 milionu), v dalších měsících má intenzita reagovat na aktuální potřebu. Do září se plánuje v médiích proinvestovat 41,3 milionu. Zadavatelé přitom požadovali, aby se zásah řídil podle takzvaných TRP, tedy zásahu v konkrétních cílových skupinách.

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2021/04/ockovani.mp3

Televize má v první vlně kampaně zasáhnout 5,7 milionu lidí. Tisková inzerce zahrne přes 90 inzerátů ve víc než 30 titulech největších vydavatelských domů. Komunikace na internetu počítá s 36 miliony zobrazení, a to videa, brandingů i bannerů.

Klíčový vizuál racionální

Klíčový vizuál racionální

Klíčový vizuál racionální

Klíčový vizuál racionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Klíčový vizuál emocionální

Připraven je informační web Ceskoockuje.cz a také navigace do očkovacích center, kterou využije například velké pražské očkovací centrum v hale O2 Universum. Materiály pro ordinace praktických lékařů zajistila Asociace inovativního farmaceutického průmyslu.

Iniciativa Cesta ven rovněž pracuje na PR části kampaně. Ta spočívá zejména v práci s komunitami a v zapojení influencerů, populárních postav důvěryhodných pro různé cílové skupiny. Dále jde o zaangažování významných národnostních a náboženských komunit, jejichž členové mohou upřednostňovat jiná než masová média, například v jiném než českém jazyce. Počítá se rovněž se zapojením největších zájmových sdružení, jež mohou oslovit široké základny členů prostřednictvím svých komunitních médií a uznávaných osobností. Spolupráci s iniciativou zatím potvrdily například organizace Orel nebo Junák – český skaut.

Iniciativa zahájila práci na přelomu roku, kdy nejprve na základě výzkumů veřejného mínění, hloubkových rozhovorů, konzultací s lékaři a několika dotazníkových šetření vzniklo strategické zadání kampaně. Na zpracování návrhu pracovalo od začátku ledna 16 komunikačních agentur. Z těchto návrhů odborná porota složená z předních marketingových expertů vybrala nejlepší čtyři. Komunikační koncepty byly otestovány na vzorku populace a na základě výsledků iniciativa dopracovala návrh založený na motivu tečky.

Udělejme tečku
Kreativní agentura
Asociace komunikačních agentur (AKA)
Mediální agentura
Remmark
PR agentura
Asociace public relations (APRA)
Produkční agentura
Asociace komunikačních agentur (AKA)
Klient
Úřad vlády ČR
Nasazení
12. 04. 2021
Obor
Zdravotní péče / léky / doplňky stravy, Veřejný sektor
Mediamix
Televize, Rádio, Tisk, Out-of-home, PR
61%
Tweet
  • Asociace komunikačních agentur (AKA)
  • Asociace public relations (APRA)
  • Remmark
iMucha Show
  • Nehledáme operátory, ale obchodníky.
  • Marketing Coordinator - Junior
  • vedoucí oddělení klientských služeb
  • PR specialista
  • MARKETINGOVÝ SPECIALISTA PRO STROJÍRENSKOU VÝROBU
  • In-store marketingová komunikace (ž/m)
  • Business Analytik - Part time
  • PPC specialista do pohodové digitální garáže, kratší úvazek
  • PÉČE O ČLENY - Francouzsko-česká obchodní komora
  • Marketing/CRM/ manager/specialista
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
V čem se média mohou přiblížit labelům

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
"Bylo to málo? Ještě přidám!"

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
Pohlcení Adexpresu se završí na podzim

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
Nové nástroje od výzkumných agentur

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Národní galerie reklamy

Jiří Langmajer jako trenér Hrouzek z Lajny je tváří hokejových spotů Škodovky

Jiří Langmajer jako trenér Hrouzek z Lajny je tváří hokejových spotů Škodovky

Češi favoritem na mistrovství světa: Tomáš Zástěra a Andrea Bezděková řídí až do Finska

Češi favoritem na mistrovství světa: Tomáš Zástěra a Andrea Bezděková řídí až do Finska

Albert začal Čechům odpovídat na otázky budoucnosti. Ptají se děti

Albert začal Čechům odpovídat na otázky budoucnosti. Ptají se děti

Za novou tváří Centropolu stojí B&T, spoty režíroval David Ondříček

Za novou tváří Centropolu stojí B&T, spoty režíroval David Ondříček

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů
Čerstvé výsledky Radioprojektu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
Po pěti letech zpět v televizi

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

eVisions spravuje sítě Albixonu v Česku i Německu

eVisions spravuje sítě Albixonu v Česku i Německu

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné
Přichází služba Premium Plus

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Do týmu Etnetera Sense přichází Eliška Flasarová

Do týmu Etnetera Sense přichází Eliška Flasarová

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda
Část týmu přejde k novému vydavateli

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci
Odstartovalo zpravodajství Napunk.sk

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz
Konsolidace herních magazínů pokračuje

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole
Třetí program Rádia Haná

V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole

Radka Černá se vrací do Trinity Bank, jako mluvčí

Radka Černá se vrací do Trinity Bank, jako mluvčí

Výrobce kosmetiky Weleda si vybral Pudeto

Výrobce kosmetiky Weleda si vybral Pudeto

Poslanci se znovu pokusí doplnit Radu ČT o pět chybějících členů
Podívejte, kdo všechno kandiduje

Poslanci se znovu pokusí doplnit Radu ČT o pět chybějících členů

další články
S5IVE

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
  • Potřebujeme nuancovanější výklad sociálních sítí
  • Konzum udělal z recenze nejdůležitější žánr
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Obchodník
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant
S5IVE Graphic Designer
In creative Účetní s přesahem do finančního řízení
LCG New Media Video Editor
LCG New Media Graphic Designer

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT