V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Online pojištění Mutumutu spouští svou první televizní reklamní kampaň

Spot od Štěpána Zálešáka a Gašpera Šnuderla poběží tři týdny na kanálech televize Prima.

  • 13. 01. 2021 14:40

Mutumutu: Vracíme peníze za zdravý životní styl

Mutumutu: Vracíme peníze za zdravý životní styl

Mutumutu: Vracíme peníze za zdravý životní styl

Mutumutu: Vracíme peníze za zdravý životní styl

Mutumutu: Vracíme peníze za zdravý životní styl

Mutumutu: Vracíme peníze za zdravý životní styl

Online životní pojištění Mutumutu od Creative Docku se nově propaguje na televizních obrazovkách, konkrétně na kanálech skupiny Prima. Dvacetivteřinový reklamní spot má za cíl předat hlavní sdělení, kterým je vracení peněz z pojistného za zdravý životní styl díky mobilní aplikaci Mutumutu.

„Než vzniklo Mutumutu před víc než dvěma roky, prošli jsme asi 80 studií o tom, co nejvíce ovlivňuje naše zdraví a potvrdili jsme si jednoduchou věc – často se jen stačí o sebe starat. Pravidelně se hýbat, nekouřit, chodit na preventivní prohlídky aj. A když tohle budete dělat, máte nižší pravděpodobnost, že budete nemocní, takže my budeme pravděpodobně řešit méně pojistných událostí a můžeme vám tak část peněz vracet. Je to jasné a fér. A kdyby se náhodou stejně něco se zdravím pokazilo, tak vám i tak kryjeme záda,“ popisuje šéfka marketingu Mutumutu Lenka Rigerová.

„Zjistili jsme podle našeho průzkumu, který jsme udělali před Vánoci, že průměrný Čech přibral za dobu koronavirových karatén přibližně 6,5 kila. Navíc Vánoce tomu ještě často přidávají. A tak jsme se rozhodli na začátek spotu přidat malé ‚popíchnutí‘, kdy manželka poplácá láskyplně muže na pupíku. Toto pošťouchnutí je v kombinaci s vrácenými penězi motivací, proč je lepší zvolit pro cestu do práce kolo na místo auta,” vysvětluje Rigerová.

Kampaň doplňuje i sportovní výzva o chytré hodinky v hodnotě 5.000 Kč, které každý nový klient získá, pokud se bude jeden měsíc dostatečně hýbat. Jak moc, to si mohou lidé spočítat i ve sportovní kalkulačce, kterou najdou na kampaňové landing page.

Televizní a online část kampaně začaly 11. ledna, televizní poběží do konce ledna, online do konce března, využije YouTube, sociální sítě a bannery. Přípravu spotu si vzalo na starost Mutumutu a kolegové ze společnosti Creative Dock. Scénáře a režie videa se ujal Štěpán Zálešák, produkce a kamery Gašper Šnuderl.

Vracíme peníze za zdravý životní styl
Mediální agentura
PHD
Značka
Klient
Nasazení
11. 01. 2021 - 31. 03. 2021
Mediamix
Scénář a režie spotu
Produkce, kamera