Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Optimio vytvořilo letní online kampaň na dámský přípravek Lactacyd

Agentura Optimio se spotem Lactacydu snaží „zbourat tabu okolo dámské intimní hygieny“.

  • 11. 07. 2019 10:00

Pro každou ženu a pro každý den
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix

Farmaceutická firma Omega Pharma si na přípravu letní kampaně produktů na intimní hygienu Lactacyd a také přípravků sloužících k péči o pokožku po opalování Panthenol najala online marketingovou agenturu Optimio. Ta vytvořila dvě na sobě nezávislé kampaně. Obě poběží od června do srpna na několika kanálech a cílí na ženy všech věkových kategorií. Všechny kanály kampaně pro Lactacyd spojuje hashtag #prokazdouzenu. Optimio se v obou případech postará o PPC, obsah pro sociální sítě a také o videokampaně určené pro YouTube.

„V případě Lactacydu bychom chtěli zbourat tabu okolo dámské intimní hygieny a otevřít témata, která v této souvislosti ženy řeší,” upřesňuje Jan Bindr, ředitel agentury Optimio. „V rámci kampaně pro Panthenol proběhne několik soutěži. Využijeme i zapojení influencerky Zorky Hejdové,“ dodává. „V kampani pro Panthenol chceme zdůraznit, jak důležité je v tomto období dbát na péči po opalování a jaké výhody tento produkt nabízí v porovnání s konkurencí. U Lactacydu se zaměříme na komunikaci jeho přínosů pro ženy a dívky všech věkových skupin,” přibližuje Bohumila Tomšíčková z Omega Pharma.

Banner na Lactacyd

Banner na Lactacyd

Banner na Panthenol

Banner na Panthenol