Otevřete se životu, nabádá Mattoni v novém spotu z poděbradské Cuciny

Na novém konceptu Mattoni je život spolupracovaly agentury Lisbeth a Milano Praha.

  • 04. 06. 2021 00:00

Do restaurací a kaváren se po měsících protipandemických opatření opět začíná vracet život. Otevření stravovacích zařízení oslavuje v novém spotu i značka minerální vody Mattoni. Prvním spotem ze série tak startuje kampaň s názvem Mattoni je život. Kampaň s tóny známé skladby Life is Life od skupiny Opus odstartovala 25. května na televizních obrazovkách a online. Autorem hlavní myšlenky kampaně je agentura Milano Praha, na kreativě a také produkci spolupracovala agentura Lisbeth, na produkci se podílela i Armada Films. Natáčení probíhalo v poděbradské restauraci Cucina ze skupiny La Place Tomáš Vrby.

„Za téměř sto padesát let své existence se Mattoni pro mnohé stala synonymem pro minerální vodu a je tak nedílnou součástí nejen gastronomie, ale i dalších oblastí života v Česku. Kromě skvělé chuti a vyváženého obsahu minerálů přináší do života Čechů také mnoho kulturních i sportovních zážitků. Neopomíjí ani ekologii, ve které se aktivně také angažuje. Mattoni je zkrátka téměř u všeho,“ vykládá koncept kampaně Miroslava Moravcová, manažerka značky Mattoni.

Mattoni také patří k české gastronomii, která v posledním víc než roce prošla těžkou zkouškou. Značka se proto snažila restauračním zařízením od počátku pandemie pomáhat. Už loni na jaře se zapojila do projektu Zachraň hospodu, přes který si mohli zákazníci nakupovat vouchery do restaurací, a pomohli jim tak přežít. Pro barmany zase Mattoni připravila výzvu na sociálních sítích s možností finanční výhry. Před koncem loňského roku pak Mattoni ve spolupráci s televizí Nova a ministerstvem průmyslu a obchodu odstartovala iniciativu Rozbalte to, která připomíná lidem, ať podpoří podniky objednávkou jídla domů.

Otevřete se životu
Kreativní agentury
Produkční agentury
Značka
Nasazení
25. 05. 2021
Mediamix