Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Outlet u letiště propaguje v televizi nákupy před Vánocemi i slevy po nich

Televizní kampaň Premium Outlet Prague Airport běží od prosince do února, na Primě.

  • 05. 01. 2020 20:45

V POP končí nákupy úsměvem
Produkční agentura
Nasazení
01. 12. 2019 - 16. 02. 2020
Mediamix
Fotografie

Outletové nákupní centrum Premium Outlet Prague Airport spustilo na podporu předvánočních i povánočních nákupů kampaň, která stojí na spotech v televizi. Těch je celkem pět a od začátku prosince 2019 do poloviny února 2020 postupně podporují nákupně silné období Vánoc a následných povánočních výprodejů. Běží na kanálech skupiny Prima.

Mediamix kampaně doplňuje rádio, online včetně sociálních sítí a instore. Kampaň připravilo karlínské uskupení agentur Kotelna 55, spoty vznikaly v produkci Boogie Films. Aktéry spotu jsou členové mladé rodiny, kteří si užívají nákupy v klidu a pohodě. Hlavním sdělením vánočního spotu bylo, že v POP lze nakoupit dárky pro všechny blízké na jednom místě. Další spoty propagují povánoční slevy a zimní výprodeje.

Nový komunikační koncept outletu odstartoval letními spoty. Na ně aktuální televizní vánoční kampaň vizuálně navazuje. První spot startoval s prosincem, druhý byl nasazen 27. prosince. Další tři spoty budou nasazeny druhý lednový týden. Zimní výprodeje vrcholí finálním výprodejovým víkendem 14. až 16. února. Propagují slevy až 80 %.