Pojišťovna tvrdila ve vánočním čase zdraví obyčeji, připomněly je veršovánky

Vánoční spot Oborové zdravotní pojišťovny vytvořil Remmark, šel v televizi a na internetu.

  • 31. 12. 2020 11:00

Rozkrajováním a pojídáním jablek, studenou koupelí s kapry nebo pojídáním ořechových jader, aby lodičky z jejich skořápek mohly vyplout k zářně zdravé budoucnosti pojištěnců, tak se v průběhu vánočních spánků připomněla spotem v televizi a na internetu. Oborová zdravotní pojišťovna.

Kampaň založenou na myšlence ozdravného působení vánočních obyčejů vymyslela agentura Remmark. „Budeme-li jíst zdravou, nutričně vyváženou stravu, jakou ovoce, ořechy a ryby nepochybně jsou, a posilovat imunitu například otužováním, bude naše budoucnost přinejmenším stejně zdravá jako my. Pokud k tomu přidáme vstup do řad pojištěnců Oborové zdravotní pojišťovny, budeme mít zdraví pojištěné ještě víc,“ popsali svůj pohled tvůrci.

Tradiční charakter podpořil voiceover inspirovaný veršovánkami z kolednických obchůzek. Vizuální pojetí navázalo na předchozí styl televizní komunikace pojišťovny, animaci křídových kreseb.

Neobyčejně zdravé obyčeje
Kreativní agentura
Mediální agentura
Nasazení
18. 12. 2020 - 31. 12. 2020
Creative director, copywriter
Account director