Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Pánskou kosmetiku z „Déemka“ propagovaly roadshow, sampling i hrnky

Intenzivní tříměsíční kampaň nové privátky Seinz vytvořila agentura Chilli Production.

  • 17. 02. 2020 09:00

Dbát o sebe není slabost
Kreativní agentura
Nasazení
01. 10. 2019 - 31. 12. 2019
Kreativní ředitel, copywriter, koncept, režie
Copywriter, koncept, režie
Sociální média
Projektová manažerka

Dbát o sebe není slabost, tak zněl claim kampaně na pánskou kosmetiku, kterou pro drogerii DM v posledním čtvrtletí loňska vytvořila agentura Chilli Production. Kampaň, jejímž cílem bylo zvýšení prodeje pánské kosmetiky, propagovala značky Seinz, Balea Men a Alverde Men. Snahou bylo vštípit mužům myšlenku, že i když se denně starají o vše kolem sebe – vnoučata, rodinu, vůz, kolo, sport, vzdělávání –, neměli by zapomínat sami na sebe.

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost

Kampaň byla komplexní. Barvy kampaně černá a bílá říkaly „žádný kompromis“. Cílem bylo vizuálně se přiblížit čerstvě uvedené privátní pánské značce Seinz, která přišla na trh loni. Kampaň měla čtyři roviny - hrnky za nákup, roadshow, sampling a na webu původní foto- a hlavně videoobsah sociálních sítí a do kampaní PPC mimo sociální sítě.

„Obsah byl pojatý s důrazem na emoce. Bez produktů. Jen muž a jeho obvyklé starosti. Kontrast toho, že muži pečují o vše kolem sebe, což je správné, ale zapomínají dbát i sami o sebe. Ke všemu běžela velká kampaň s velkým spendem jak do sociálních sítí, tak do Google Ads, Skliku a YouTube. Copywriting byl jednoduchý a úderný - jen vyvolání emoce. Videí jsme použili celkem 32, pro pět typů muže,“ popisuje agentura.

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost

Dárkem za nákup kosmetiky v „Déemku“ byl plechový hrnek s „hipsterským“ potiskem, matný, černý s visačkou, na níž byla vysvětlena kampaň a sekundární message kampaně, totiž že v DM najdete vše pro muže na jenom místě. Hrnek bylo možné získat za nákup pánské kosmetiky v minimální hodnotě 199 Kč.

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost: hrnek

Po celé republice bylo možné začátkem listopadu 2019 při roadshow navštívit DM Barber Point. Zahrnoval nábytek navržený na míru, vyrobený z masivního dřeva, dotažený do detailu. Působil v něm proškolený personál, profi barber, který nabízel testování produktů i rady, jak se starat o vlasy, vousy a tělo.

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost: roadshow s Barber Pointem

Pro sampling agentura vytipovala centra pro crossfit, kde se dře až na dno sil - tam při odchodu do šatny dostávali chlapi sprchové gely do sprchy. Samplovalo se rovněž na venkovním tréninku ragbistů.

Dbát o sebe není slabost

Dbát o sebe není slabost: sampling při ragby

Výsledkem kampaně byly tři miliony zhlédnutí videí, 20.000 vydaných hrnků během týdne, znatelný nárůst prodejů pánské drogerie a zvýšení znalosti nové značky Seinz.