Kampaň ke startu internetové videotéky Mall.tv budou tvořit primárně tři spoty, zatím jsou venku dva. Ty jako hlavní výhodu zdůrazňují původní videoobsah, který vzniká v profesionální produkci a je k dispozici zdarma. Positioning nové internetové televize na tuzemském audiovizuálním trhu doprovází claim Nová epizoda zábavy.
Minutové spoty natočilo režisérské duo Mugshots, které tvoří Jindra Malík a Tomáš Brožek, produkci zajistil Vernes. Odehrávají se v reprezentativních prostorách Jižního salonku 1 pražského Kongresového centra, kde u oválného stolu zasedají tváře Mall.tv jako Roman Vaněk, Adam Gebrian, Veronika Koko Šmehlíková nebo Luděk Staněk, aby společně zhodnotily, co divákům nová online televize nepustí. „Chtěli jsme vytvořit zábavné reklamní skeče, které pomohou Mall.tv profilovat jako internetovou televizi vedenou zkušeným týmem. Zároveň bylo třeba ukázat, že se nebojí být kontroverzní. Lidi, kteří za Mall.tv stojí, dobře známe a víme, že u nich pro dobrou zábavu jde politická korektnost stranou, a tento jejich postoj jsme ve spotech chtěli ukázat,“ přiblížil režisér Malík.
Kromě budování značky využívá Mall.tv v komunikaci i výkonnostní marketing - konkrétně bannery, šestivteřinové bumpery a další krátká videa. Kampaň poběží online a využije Google nebo Facebook v kombinaci s dalšími weby českých mediálních domů Economia, Czech News Center a Mafra. Zapojí jak e-shopy Mall Group jako Mall.cz nebo Košík.cz, tak jednotlivé tvůrce pořadů i dalších lidí aktivních na sociálních sítích, pro něž je spojení s obsahem Mall.tv relevantní. Doplňkově budou využity offline kanály, například tisk.
Tohle na Mall.tv neuvidíte
- Značka: Mall.tv
- Klient: Mall Group
- Kreativa a režie: Mugshots
- Produkce: Vernes
- Mediamix: online, tisk