Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Pavla Tomicová tančí v kampani „levné“ Billy

Letos si obchodní řetězec hraje s tradičními českými příslovími vztaženými ke slevám.

  • 04. 01. 2019 00:00

Od ledna běží nová kampaň obchodního řetězce Billa, která pravidelně přináší výběr produktů za extra výhodné ceny. Akce je pokračováním kampaně Billa je levná, která odstartovala už v roce 2016. Zboží se slevami zákazníci naleznou v letáku, online, v tisku a také v televizní reklamě.

„Dobrá hospodyňka pro slevu i přes plot skočí,“ zní jeden ze sloganů nové kampaně. Ta si obecně hraje s různými tradičními českými příslovími, které jsou vždy vztaženy k nakupování za akční ceny. „V rámci nové kampaně chceme zákazníkům ukázat, že nakupovat ve slevách není žádná ostuda. Ambasadorkou výhodného nakupování v Bille se letos stala Pavla Tomicová, finalistka poslední řady StarDance,“ uvedla Simona Breen, marketingová ředitelka Billa ČR.

„Třetí sezona kampaně ‚Billa je levná‘ se od těch dřívějších odlišuje. Naši zákazníci z přechozích let vědí, že v Bille najdou trvale příjemné ceny. My chceme komfort při nakupování posunout ještě dál, a proto jsme se nyní zaměřili na výrobky s promo cenami,“ doplnila Breen.

Billa je levná

  • Klient: Billa
  • Značka: Billa
  • Mediamix: televize, online, tisk, instore, PR
  • Kreativní agentura: McCann Praha
  • Režie: Tomáš Bařina
  • Kreativní ředitel: Klára Palmer
  • Account team: Patrik Rymeš , Tereza Šmejkalová
  • Copywriter: Lucie Václavková
  • Art director: Tereza Víznerová
  • Nasazení: od 2. ledna 2019