Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Penny ukazuje tradiční české Vánoce, televizní spot režíroval David Ondříček

Natáčelo se přímo u dodavatelů Penny a v reklamě vystupují jejich skuteční zaměstnanci.

  • 14. 11. 2020 00:00

Zadáním letošní vánoční kampaně řetězce Penny bylo natočit tradiční spot s atmosférou českých svátků spojením s typickými tuzemskými vánočními produkty, které má Penny ve své nabídce. Byly k tomu vybrány vánočka, kapr, řízky, pivo a jablka. Hlavní myšlenkou kampaně je, že Penny společně se svými dodavateli celý rok pracují na tom, aby se na vánočních tabulích zákazníků objevily ty nejlepší české výrobky.

Vánoční atmosféru české rodiny, které prostírají čeští dodavatelé, vytváří ve vánočním spotu přímo ti, kteří každý den tyto produkty připravují, a to pod režisérským vedením Davida Ondříčka. Slavnostní atmosféru má podtrhnout voiceover.

Natáčelo se přímo u dodavatelů Penny, kterými jsou Bohemia Apple z Tuchoraze (jablka), Uzeniny Příbram, a.s. (řízky), Pivovar Nymburk s.r.o. (pivo), Fish Market a.s. z Třeboně (kapr) a Penam, a.s. (vánočka), a v reklamě vystupují skuteční zaměstnanci těchto českých dodavatelů.

Dodavatelé jsou v reklamní kampani představeni jednak na počátku cesty těchto produktů přímo v místech, kde vznikají, ale i na jejím konci – když rodině, která se sešla u štědrovečerní tabule, servírují výsledky své celoroční práce. Vedle vonící vánočky nebo lahodného piva je také prostor pro tradiční zvyky českých Vánoc, jakými jsou půlení jablka nebo kapří šupinka pod talířem.

„Pro nás v Penny není spojení Hezky česky jen reklamní slogan, ale filozofie naší společnosti. Vnímáme v současné době ještě více než kdy jindy potřebu podpory českých a regionálních dodavatelů, a současně tradičních českých hodnot a rodinného zázemí,“ říká ke kampani Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

Kampaň startuje 15. listopadu a potrvá do Vánoc. Televizní spot zhlédnou diváci v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima, TV Barrandov). Intenzivně budou využity i profily Penny na sociálních sítích, a to nejen pro spot samotný, ale připraveny jsou i příspěvky s vánoční tematikou.

Vánoce hezky česky
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
14. 11. 2020 - 31. 12. 2020
Creative director
Account director