PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň pochutin Lay’s. Její slogan Které Lay’s si dnes dáš má odkazovat na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle příležitosti. Kampaň běží v televizi na kanálech Primy (spoty ukazujeme ve slovenštině, na česká nejsou online práva), na internetu, jako PR a na lokálním facebookovém a instagramovém profilu Lay’s. Kampaň ukazuje tvary i chutě jednotlivých produktových řad. Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong, Lay’s Maxx nebo pečené Lay’s Oven Baked. Cílem je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady ochutnali i další produkty téže značky.
Které Lay’s si dnes dáš
- Značka: Lay’s
- Klient: PepsiCo
- Digitální agentura: 2Fresh
- Produkce: Mark BBDO
- Mediamix: televize, online, PR
- Timing: listopad - prosinec 2018