V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Perfektní dezert od Carte d’Or díky influencerkám oslovil dva a půl milionu lidí

Veronika Arichteva, Nikol Moravcová či Nikol Švantnerová propagovaly na sítích zmrzlinu.

  • 10. 07. 2019 18:00
Kampaň značky Carte d'Or stála na spolupráci s influencery

Kampaň značky Carte d'Or stála na spolupráci s influencery

Perfektní dezert
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
15. 05. 2019 - 13. 06. 2019
Mediamix

Do propagace zmrzlin Carte d’Or od Unileveru, propojenou hashtagem #perfektnidezert, se zapojil řada českých a slovenských influencerů jako herečka Veronika Arichteva, Nikol Moravcová, modelka Nikol Švantnerová či známé foodblogerky.

Kampaň odstartovaly dva eventy s influencery, a to v Praze a Bratislavě. Pod vedením zkušeného kuchaře se influencerky naučily připravit perfektní dezert, díky kterému mohou zazářit před svými přáteli a rodinou. Veškeré výstupy na sociální sítě si influencerky pořídily přímo na eventu, následně je pak publikovaly na sociálních sítích, převážně na Instagramu. „Je pro nás důležité mít stoprocentní kontrolu nad výstupy influencerů. Takto vedená kampaň nám pomohla spojit kreativitu influencerů s našimi zásadami.,“ přiblížila Lucie Štěpánová, brand manager Carte d’Or. Značka prémiových zmrzlin Carte d’Or má v portfoliu desítky zmrzlin a proto influencerky mohly vytvořit dezerty ze čtyř druhů, které byly předvybrány klientem, včetně letošního hero produktu Sachertorte.

Carte d’Or si agenturu World of Online pro své kampaně v online prostředí vybrala už loni. „Pro Carte d’Or také spravujeme sociální sítě. Je to jeden z prvních klientů, kterého jsme ve společnosti Unilever získali. Sociální sítě také spravujeme pro zmrzliny značek Magnum a Algida,“ připomíná Petr Srna, šéf agentury World of Online, která celou kampaň řídila.