Pěstounskou péči propaguje pro Prahu fiktivní sitcom od Konektoru

Tvářemi kampaně Prahy jsou Lucie Benešová, Honza Dědek, Jana Stryková a Marek Němec.

  • 06. 04. 2021 22:50

Pěstouni

Lucie Benešová a Honza Dědek jako pěstouni

Pěstouni

Jana Stryková a Marek Němec jako pěstouni

Hlavní město Praha si pro kampaň na podporu pěstounské péče vybralo agentury Konektor Place. Po úvodní části komunikace, která na plakátech lákala na fiktivní sitkom Pěstouni s herci Lucií Benešovou, Janou Strykovou, Markem Němcem a moderátorem Honzou Dědkem v hlavních rolích, vystoupila kampaň do další fáze a poběží v médiích a na sociálních sítích až do konce roku 2021. Získanou pozornost chce využít k šíření povědomí o pěstounské péči a předání informací.

PR.Konektor v rámci kampaně na podporu pěstounské péče připravil sérii tiskových zpráv a v průběhu roku bude s osobními zážitky pěstounských rodin pracovat také formou placených výstupů. Konektor Social pak chystá kampaň na Facebooku, kde vytvořil stránku Noví pěstouni. Pro informace o pěstounské péči a zkušenosti pěstounských rodin vznikla microsite novipestouni.cz.

„Chtěli jsme jednoduchým způsobem komunikovat hlavní sdělení: pěstounství není komedie, ale stojí to za to. Zároveň jsme si kladli za cíl zaujmout i ty, kdo pěstounství nikdy nevěnovali pozornost. Připravili jsme proto focení s českými seriálovými hvězdami a navnadili diváky na zábavný sitkom ze života pěstounské rodiny,“ popisuje zrod myšlenky Lukáš Bašta, head of content agentury Konektor Social.

„Čtvrtina Čechů uvažuje o přijetí dítěte do pěstounské péče a 94 % lidí si myslí, že je pro dítě pěstounství lepší než ústavní péče,“ cituje prosincový průzkum společnosti Ipsos mezi lidmi od 18 do 65 let pro hlavní město Praha Martin Hajný, senior PR consultant z agentury PR.Konektor, která připravila mediální část kampaně. „Jenže okolo pěstounské péče stále panuje spousta nejasností – a proto chceme dát lidem jasné a srozumitelné informace o všem, co s ní souvisí.“

„Každé dítě má mít šanci vyrůstat v rodině. V ústavní péči jsou přitom tisíce dětí, pro které hledáme pěstouny. Povzbudivé je, že každý čtvrtý Čech by o pěstounství sám uvažoval. Chceme tento potenciál využít, a proto kampaň na podporu pěstounství spouštíme,“ uvedla Milena Johnová, pražská radní pro sociální politiku a zdravotnictví.

Pěstouni
Kreativní agentura
PR agentura
Značka
Nasazení
15. 01. 2021 - 31. 12. 2021
Mediamix