Nadace Leontinka, která pomáhá zrakově postiženým, především dětem a mladým lidem, uvádí nový televizní spot. Ten apeluje na všechny, kterým nejsou zrakově postižení lhostejní a chtějí jim pomáhat plnit jejich sny pravidelnou finanční podporou. Spot pochází od agentury Ogilvy, která nadaci dlouhodobě podporuje, a v roli traséra se v něm objeví olympijský vítěz v pětiboji David Svoboda, s ním běží prakticky nevidomý sportovec Marek Moflar, kterého Nadace Leontinka podporuje přes 10 let. Podkresová hudba vznikla výhradně pro tento spot, skladbu Seed vytvořil americký skladatel Randal Collier-Ford.
Takzvané traséry, tedy průvodce, díky nimž se mohou nevidomí sportovci účastnit běžeckých závodů spolu s ostatními, Nadace Leontinka zajišťuje právě v rámci pomoci zrakově postiženým. Traséři se stali inspirací pro nový motivační spot, který poběží na kanálech České televize do začátku prosince v 50 opakováních. Mediální prostor získala Nadace Leontinka v rámci výhry v soutěži Cen Fóra dárců v kategorii Speciální cena ČT o nejlepší nápad na charitativní spot pro rok 2018. „Když něco prospěšného děláte trpělivě a dlouho, dosáhnete nečekaných výsledků. To platí v jakémkoli oboru, jak ve sportu, tak v pomoci druhým. O tom je náš spot,“ přibližuje kreativní ředitel Ogilvy Tomáš Belko.
- Kreativní agentura: Ogilvy
- Kreativní ředitel: Tomáš Belko
- Head of art: Daniel Kupr
- Copywriter: Martina Maňasová, Tereza Podzimková (Nadace Leontinka)
- Account manager: Aneta Záhoříková
- Account executive: Natália Starinská
- Hudba: Randal Collier-Ford
- Produkce: GPS Production
- Realizace: Punk Film
Sdílejte