Petr Marek už ne. Pojišťovací služba Rixo do kampaní nově obsazuje plyšáka

„Neriskujte a radši rixujte,“ nabádá pojišťovací služba v nové kampani od Werk Campu.

  • 30. 11. 2020 22:00

Hudebník Petr Marek ani herečka Barbora Mošnová už nebudou vystupovat v kampaních značky Rixo. V nové komunikační kampani, která startuje 30. listopadu a poběží v televizi a onlinu, už je vidět plyšový maskot Rixo, prezentovaný jako expert na pojištění. Pojišťovací služba nově klientům nabízí online srovnání všech typů pojištění a s pomocí plyšáka postupně představí celé portfolio služeb i benefity, které nabízí.

„Pojišťovnictví není mezi lidmi dobře vnímané. Potřebovali jsme proto vytvořit komunikační linku, která milou a výraznou formou odprezentuje, co klientům nabízíme a jaká je naše konkurenční výhoda,“ říká Ondřej Hlásek, marketingový ředitel Rixa. „Díky vlastním technologiím umíme klientovi srovnat autopojištění, pojištění majetku, odpovědnosti i životní pojištění. A jak je našim dobrým zvykem, všechny procesy co nejvíce automatizujeme. Takže například nabídky pojištění majetku dostane klient prakticky obratem, což nikdo jiný na trhu nedělá.“

Za kreativním nápadem a supervizí stojí agentura Werk Camp v čele s Martinem Přikrylem. „Chtěli jsme vytvořit co nejjednodušší koncept, protože ani samotná služba není komplikovaná. A vzhledem ke kategorii, o kterou neprojevují lidé pravidelně zájem, jsme věděli, že musíme mít vizuál, který zaujme na první pohled. Proto jsme přišli s ideou Rixa jako postavy, která prezentuje výhody tohoto srovnávače pojištění. Rixo je postava, která věci vidí jednoduše, má smysl pro humor a je i trochu frajer. Je to ten, za kým si můžete jít pro radu, protože se v pojištění vyzná,“ vysvětluje Přikryl.

Umělecký návrh loutky ztvárnil Matěj Pospíšil, loutku vyrobili a vodili loutkaři z Animation People, režie se ujalo duo Mods a za kamerou byl Tomáš Sysel. Vše vzniklo v produkci Jana Vrtílka a Kristýny Černé z Filmservice.

Srovnání pojištění
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
30. 11. 2020
Mediamix
Creative director, režie