Piana do škol pomáhá Komárkově nadaci doručit VCCP, hlas propůjčil Bartoška

Spoty od VCCP mají pomoci vybrat posledních 20 % peněz ve sbírce na piana pro školy.

  • 29. 04. 2021 13:40

Nová kampaň od agentury VCCP s názvem Dejme dětem křídla podporuje fundraisingovou iniciativu Piana do škol, která se pod vedením Karel Komárek Family Foundation snaží získat peníze na koupi pian značky Petrof do 45 základních uměleckých škol pro celkem 7.000 dětí. V současné době se sbírka blíží 80 % celkového cíle, Komárkova nadace proto oslovila VCCP se zadáním na kampaň, která pomůže dosáhnout hranice 100 %, případně cíl překročit a umožnit získat nový nástroj ještě více školám.

Koncept Dejte dětem křídla demonstruje, že ne vždy má dětský talent prostor pro skutečné uplatnění, jelikož průměrné stáří těchto nástrojů v základních uměleckých školách, které se do programu přihlásily, je 49 let. „V rámci skupiny KKCG spolupracujeme s agenturou VCCP dlouhodobě, takže nás těší, že jsme mohli spojit síly i tentokrát. Agenturní tým nás přesvědčil jak kreativním řešením, tak celkovým nadšením pro věc,“ komentuje spolupráci ředitel nadace Luboš Veselý.

Spot pro kampaň vznikl jako charitativní iniciativa ve spolupráci s kreativní produkcí Final_2, pod vedením producenta Jana Chramosty a režisérky Valerie Recmanové. Hlasem kampaně se stal Jiří Bartoška, v rádiových spotech ho doplní také Ondřej Brzobohatý. Kampaň poběží online od 27. dubna, v éteru od 28. dubna a od 29. dubna pak na vybraných televizních stanicích.

Projekt Piana do škol navazuje na iniciativu byznysmena Karla Komárka, který pro nadaci zakoupil 11 pian v hodnotě přes 5 milionů Kč poté, co je původní čínský zákazník odmítl převzít z důvodu obav ze sankcí, kterými Čína hrozila v reakci na cestu předsedy Senátu Miloše Vystrčila na Taiwan. Získaná piana se nadace rozhodla věnovat do základních uměleckých škol. Na grantovou výzvu se přihlásilo 152 základních uměleckých škol, z nichž nadace vybrala 56, jejichž žádost odborná komise vyhodnotila jako nejpalčivější. S cílem zakoupení dalších 45 pian v hodnotě téměř 10 milionů korun tak vznikla v září loňského roku veřejná sbírka.

Dejme dětem křídla
Kreativní agentura
Produkční agentura
Nasazení
27. 04. 2021
Mediamix
Producent